F1: Επιστροφή στη δράση με τις πρώτες χειμερινές δοκιμές εξέλιξης


Ολοκληρώθηκε το πρώτο χειμερινό τεστ της Formula 1, που έλαβε χώρα στην πίστα της Βαρκελώνης.
Οι τρεις ημέρες 19/2 - 21/2 που διήρκησαν οι δοκιμές ήταν αρκετές για να καταρριφθεί το ρεκόρ πίστας. 
Συμπεράσματα ασφαλή ποτέ δεν μπορείς να βγάζεις σε pre-season τεστ αλλά γεγονός είναι πως τα νέα μονοθέσια είναι ταχύτερα, ο Valtteri Bottas έχει ήδη καταρρίψει το προηγούμενο ρεκόρ. Πατήστε εδώ για να δείτε τον γύρο του. 

Η Mercedes σε αντίθεση με άλλες χρονιές φέτος δείχνει τα δόντια της: Η W11 έχει φέρει τους πιλότους της ομάδας στις πρώτες θέσεις ενώ έχει γράψει τους περισσότερους γύρους. Σάλος επικράτησε στα paddock την 2η ημέρα δοκιμών όταν ανέβηκε στο διαδίκτυο ένα βίντεο με τον Lewis Hamilton να "σπρώχνει" και να "τραβά" το τιμόνι αλλάζοντας την θέση των εμπρός ελαστικών του, ανάλογα αν ακολουθούσε ευθεία ή στροφές. Το εν λόγω σύστημα έχει όνομα DAS (Dual Axis Steering system) και δείτε τη λειτουργία του.
Η χαρακτηριστική κίνηση που κάνουν τα ελαστικά όταν κάνει κάνει εμπρός - πίσω το τιμόνι του ο εκάστοτε πιλότος της Mercedes 

Το DAS έχει κριθεί νόμιμο για τη φετινή χρονιά, αλλά δεν θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το 2021. Οπότε δεν αποκλείεται να δούμε και άλλες ομάδες να τρέχουν να αντιγράψουν την καινοτομία της Mercedes, ειδικά αν της δώσει σαφές πλεονέκτημα. 

Η Red Bull ακολουθεί σε γύρους την πρωταθλήτρια, με την Honda να επιδεικνύει εξαιρετικά δείγματα αξιοπιστίας. Η Ferrari από την άλλη κινήθηκε σε πιο ρηχά νερά, αφού δεν έλειψαν και τα προβλήματα στο μονοθέσιο του Sebastian Vettel, αλλά και την ίδια την ιταλική ομάδα να μην θέλει να πιέσει ιδιαίτερα ή να μην μπορεί να πιέσει και άλλο… Ο Mattia Binotto επικεφαλής της ομάδας δήλωσε προβληματισμένος με αυτά που έβλεπε στην πίστα. 

Alfa Romeo και McLaren γράψανε με τη σειρά τους πάνω από 400 γύρους και ο Kimi Raikkonen  σημείωσε και τον τρίτο ταχύτερο γύρο. 
Η Renault συμπλήρωσε 380 γύρους και ο Esteban Ocon έκανε τον τέταρτο ταχύτερο γύρο. 

Η Racing Point ξεχώρισε αυτό το τριήμερο για τους χρόνους της όσο και για το ίδιο της το μονοθέσιο το οποίο χαρακτηρίστηκε πιστό αντίγραφο της περσινής πρωταθλήτριας Mercedes, κάτι που διέψευσε η RP με τον Andrew Green τεχνικό διευθυντή να δηλώνει παρόλα αυτά πως η έμπνευση ήταν από το μονοθέσιο της γερμανικής φίρμας. 
Η Racing Point συνεργάζεται με την Mercedes αφού η τελευταία είναι η πάροχος των PU της, αλλά και άλλων τεχνικών μερών του μονοθέσιου της Racing Point. 

Η Haas έδειξε να προβληματίζει με την απόδοση της ενώ η Williams είναι ενθαρρυντικά βελτιωμένη σε σχέση με πέρυσι αλλά δεν της έλειψαν τα προβλήματα με το μονοθέσιο του Nicola Latifi.

Η δράση συνεχίζεται την ερχόμενη εβδομάδα με το δεύτερο τριήμερο και πάλι στην πίστα της Βαρκελώνης. 

Δείτε αναλυτικά τους χρόνους του τριημέρου καθώς και τους γύρους που συμπλήρωσε συνολικά η κάθε ομάδα:


1. Mercedes – 494 γύροι
2. Red Bull – 471 γύροι
3. Alfa Romeo – 424 γύροι
4. McLaren – 423 γύροι
5. Alpha Tauri – 384 γύροι
6. Renault – 380 γύροι
7. Racing Point – 381 γύροι
8. Ferrari – 354 γύροι
9. Williams – 324 γύροι
10. Haas – 316 γύροι

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια