ΜΟΤΟ ANALYSIS: Ferrari...αυτόχειρας, Χάμιλτον κυνικός! - sportsnewsgreece

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Δευτέρα, 1 Απριλίου 2019

ΜΟΤΟ ANALYSIS: Ferrari...αυτόχειρας, Χάμιλτον κυνικός!



 Μπορεί κατά κύριο λόγο να σας έχω συνηθίσει σε άρθρα για μπάσκετ και ποδόσφαιρο, ωστόσο η αγάπη για την Φόρμουλα 1 είναι κάτι το ξεχωριστό και από εδώ και πέρα θα υπάρχουν σε αυτή τη στήλη αναλύσεις, τόσο για αυτή, όσο και για το Moto Gp.

 Ξεκινώντας λοιπόν από τον...βασιλιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού σήμερα είχαμε την πλήρη ανατροπή στο γκραν πρι του Μπαχρέιν, σε σχέση με αυτά που περιμέναμε βάσει όσων είχαν προηγηθεί το διήμερο που πέρασε, σε ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές. Την Παρασκευή και το Σάββατο, η Ferrari έδειχνε ότι είναι η απόλυτη κυρίαρχος της πίστας, ο Λεκλέρκ στις κατατακτήριες έκανε ρεκόρ πίστας, ο Φέτελ τον ακολούθησε και η scudderia ξεκινούσε με τα δύο της μονοθέσια στην πρώτη σειρά της εκκίνησης, έτοιμη να ανατρέψει τα δεδομένα που δημιουργήθηκαν στην Αυστραλία, όπου ο Γερμανός και ο Μονεγάσκος τερμάτισαν στις θέσεις 4 και 5 αντίστοιχα, με την Mercedes να κάνει το 1-2. Τότε έφταιγε το γεγονός ότι οι μηχανικοί της ιταλικής ομάδας δεν είχαν βρει τις απαραίτητες ρυθμίσεις, ώστε τα μονοθέσια τους να κινούνται σε παραπλήσιο ρυθμό με τα...ασημένια βέλη της Mercedes. Φυσικά πάντα ο αγώνας είναι κάτι εντελώς διαφορετικό σε σχέση με τις δοκιμές και για ακόμα μια φορά στο...σκάκι του Μπαχρέιν η Ferrari είχε αυτοκτονικές τάσεις. Όλα αυτά σε ένα γκραν πρι που ο Λεκλέρκ έκανε απίστευτα πράγματα, ''ζωγράφιζε'' πάνω στην πίστα και πιστοποίησε τους λόγους που θεωρείται το ''next big thing'' για τη Φόρμουλα 1. Αν και βρέθηκε τρίτος μετά την εξαιρετική εκκίνηση των Μπότας και Φέτελ, με τρομερό τσαμπουκά και μαεστρικές προσπεράσεις, πρώτα απέναντι στον Φινλανδό και εν συνεχεία κόντρα στον teamate του ανέκτησε την πρωτοπορία, την οποία διατήρησε στο μεγαλύτερο κομμάτι του αγώνα. Την ίδια στιγμή ο Χάμιλτον είχε ξεφορτωθεί τους Μπότας και Φέτελ, με τον Γερμανό μάλιστα να κάνει ένα μοιραίο τετακέ, χάνοντας έτσι και την 3η θέση, την ώρα που τον προσπερνούσε ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής. Ακόμα ένα μοιραίο λάθος από τον Γερμανό πιλότο, ο οποίος μετά την περσινή εγκατάλειψη στη Γερμανία έχει κάνει πάρα πολλά λάθη, δείχνοντας ότι οι απαιτήσεις του να είναι το νούμερο ένα στη Ferrari τον έχουν βαρύνει πάρα πολύ. Βέβαια σε αυτό δεν ευθύνεται μόνο ο ίδιος, αλλά και η ομάδα του, η οποία σήμερα τα έκανε...θάλασσα για ακόμα μια φορά, αυτή τη φορά με θύμα τον Σαρλς Λεκλέρκ. Ο Μονεγάσκος ενώ οδηγούσε την κούρσα με μεγάλη άνεση, ξαφνικά άρχισε να κινείται πιο αργά από κάθε άλλο μονοθέσιο στην πίστα, με το team radio να μην έχει τις απαντήσεις για το τι προκάλεσε αυτή τη μείωση της ταχύτητας από το μονοθέσιο. Ο Λεκλέρκ ήταν αδύνατο να μείνει μπροστά τόσο από τον Λιούις Χάμιλτον, όσο και από τον Βάλτερι Μπότας, ο οποίος μέσα σε 3 γύρους κάλυψε διαφορά 30 δευτερολέπτων και πήρε τη 2η θέση στο Podium. Μάλιστα η Ferrari θα μπορούσε να μείνει για δεύτερο σερί αγώνα χωρίς βάθρο, αν δεν έμπαινε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, μετά τη διπλή εγκατάλειψη των μονοθεσίων της Renault, Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ, με το ίδιο μηχανικό πρόβλημα, στον ίδιο γύρο, στην ίδια στροφή! Το λες και σατανικό, πάντως ο σχεδιασμός και η στρατηγική της γαλλικής ομάδας ήταν για κλάματα, χαντακώνοντας την προσπάθεια των δύο οδηγών της.  Κατά τα άλλα, οι Βερστάπεν, Φέτελ, Νόρις, Ράικονεν, Γκασλί, Άλμπον και Πέρεζ συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Η παρουσία του Βρετανού Λάντο Νόρις στην 6η θέση αφήνει θετικά σημάδια για την Mclaren, η οποία δείχνει να έχει ανακάμψει μετά από δύο καταστροφικές σεζόν που προηγήθηκαν. Όσο για τον Πιερ Γκασλί, ο Γάλλος που εντυπωσίασε πέρυσι με την Toro Rosso, οι παρουσίες του με τη Red Bull ως τώρα είναι μάλλον ''φτωχές'', με τον νεαρό να δείχνει ότι χρειάζεται χρόνο να προσαρμοστεί στις υψηλότερες απαιτήσεις της Αυστριακής ομάδας. Τέλος, οι Ράσελ και Κουμπίτσα της ιστορικής Williams ήταν ξανά οι δύο τελευταίοι οδηγοί από όσους τερμάτισαν, δείχνοντας πως δυστυχώς η γερμανική ομάδα έχει με διαφορά το χειρότερο μονοθέσιο στην κατηγορία και είναι ζήτημα ακόμα και αν μπορούμε να δούμε κάποιον οδηγό της να τερματίζει εντός δεκάδας φέτος.

                                Εξωγήινος Μαρκές, Ρόσι για...φίλημα

 Όσο για το Moto GP το γκραν πρι της Αργεντίνης είχε κι αυτό πολλά ενδιαφέροντα. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Μαρκ Μάρκες φρόντισε από την πρώτη στροφή να δείξει ποιος είναι το αφεντικό για φέτος. Έκανε καταπληκτική εκκίνηση, πράγμα που δε συνηθίζει, δεν κοίταξε ποτέ πίσω του και έφτασε σε μια πανεύκολη, όσο και επιβλητική νίκη, δείχνοντας πως και φέτος θέλει να καθαρίσει από νωρίς την υπόθεση- τίτλος. Στις από πίσω θέσεις, ο Βαλεντίνο Ρόσι πραγματοποίησε σπουδαίο αγώνα και μετά από εντυπωσιακή μάχη με τον συμπατριώτη του Αντρέα Ντοβιτσιόζο πήρε στον τελευταίο γύρο την 2η θέση, αφήνοντας στην 3η θέση τον αναβάτη της Ducati, ο οποίος είχε κερδίσει τον πρώτο αγώνα της σεζόν. Από εκεί και πέρα πολύ καλό αγώνα πραγματοποίησε ο Ντανίλο Πετρούτσι, ο οποίος τερμάτισε 4ος και ο Άλεξ Ρινς, ο οποίος εκκινώντας 16ος βρέθηκε στην 5η θέση. Ο Χόρχε Λορένθο έμεινε πολύ πίσω, μόλις 14ος, δείχνοντας πως ακόμα δεν έχει προσαρμοστεί στις ιδιαιτερότητες της ιδιαίτερα απαιτητικής Honda Repsol. Εξάλλου ο Ισπανός παρόμοια προβλήματα συνάντησε και πέρυσι, στους πρώτους του αγώνες ως οδηγός της Ducati, κάτι που του στοίχισε στη βαθμολογία, καθώς τα πράγματα θα μπορούσαν να εξελιχθούν πολύ καλύτερα για αυτόν αν είχε από την αρχή της σεζόν, ανάλογα αποτελέσματα με αυτά που πήρε από τα μισά της χρονιάς και έπειτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post Top Ad

Responsive Ads Here