ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

6/recent/ticker-posts

Ad Code



 

Πρόβλεψη της Pirelli πως οι χρόνοι θα πέσουν κατά 1,5 δευτερόλεπτο


Ο επικεφαλής της Pirelli, Mario Isola, προβλέπει  ότι οι μέσοι χρόνοι γύρου θα συνεχίσουν να κατεβαίνουν το 2018
εξαιτίας του συνδυασμού της αυξημένης αεροδυναμικής των αυτοκινήτων και λόγω των μαλακών συνθέσεων των νέων ελαστικών.

Την χρονιά που έφυγε, είχαμε την κατακόρυφη πτώση στις επιδόσεις των μονοθεσίων με την εισαγωγή των νέων κανονισμών αλλά και την αλλαγή στις διαστάσεις των ελαστικών, τώρα, ο Mario Isola αναμένει άλλη μια ουσιαστική πτώση το 2018, που θα δούμε και πάλι να καταρρίπτονται ιστορικά ρεκόρ(ότι απέμεινε δηλαδή!).

Ο επικεφαλής της Ιταλικής φίρμας ελαστικών δήλωσε στο Autosport:

"Η Hypersoft γόμα στο Αμπού Ντάμπι ήταν ένα δευτερόλεπτο γρηγορότερη από την πιο γρήγορη εφετινή, την Ultrasoft, αυτό είναι αρκετά ακραίο".
"Δεν μου αρέσει να το ονομάζω ως ελαστικό κατατακτήριων δοκιμών, καθώς αναπτύχθηκε για να χρησιμοποιηθεί και σε ορισμένα σιρκουί ή πίστες με χαμηλής φθορά.
"Θα ήθελα να δω το Hypersoft σε μερικούς αγώνες φέτος, το Μονακό είναι ίσως ο αγώνας όπου θα το χρησιμοποιήσουμε για πρώτη φορά.
"Όσον αφορά τους χρόνους στο γύρο, θα έχουμε ταχύτερους χρόνους και φέτος, διότι θα πρέπει να εξετάσουμε την ανάπτυξη του αυτοκινήτου που από μόνη της θα είναι κατά μέσο όρο περίπου ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο.
"Επιπλέον το γεγονός ότι ειδικά στην αρχή της σεζόν σχεδιάζουμε να χρησιμοποιήσουμε πιο μαλακές γόμες [σε σύγκριση με το 2017], έτσι προσδοκώ πως θα πρέπει να είμαστε γρηγορότεροι σε σχέση με πέρυσι κατά 1,5 s ανά γύρο κατά μέσο όρο, που είναι μεγάλη διαφορά, είναι ένα άλλο μεγάλο βήμα. "
Ο επικεφαλής αγώνων της Pirelli, Mario Isola
Με την περαιτέρω επεξεργασία των ελαστικών Hypersoft, ο Isola είπε ότι η ακραία φύση της ένωσης σημαίνει ότι οι οδηγοί θα πρέπει να είναι προσεκτικοί σχετικά με το πού την εισάγουν.

Πρόσθεσε: "Η απόδοση είναι μεγάλη, αλλά και η φθορά θα είναι υψηλή, είναι το κανονικό αντιστάθμισμα μεταξύ απόδοσης, πρόσφυσης και φθοράς.
"Η πτώση στις δοκιμές στο Αμπού Ντάμπι ήταν αρκετά υψηλή, και είναι αποδεκτό γεγονός καθώς είναι μια πολύ χαμηλής φθοράς πίστας,  γι 'αυτό εξάλλου παίρνουμε τρεις διαφορετικές γόμες σε κάθε πίστα".

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

 




Ad Code