Ο Παναθηναϊκός αναχώρησε τη Δευτέρα για την Ολλανδία, όπου θα πραγματοποιήσει το βασικό στάδιο της καλοκαιρινής του προετοιμασίας. Η αποστολή ταξίδεψε με προορισμό το Άμστερνταμ και στη συνέχεια θα μεταβεί οδικώς στο Άπελντορν, το οποίο θα αποτελέσει τη βάση της ομάδας μέχρι τις 5 Ιουλίου.
Πριν από την αναχώρηση είχαν προηγηθεί οι απαραίτητες ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις, καθώς και οι πρώτες προπονήσεις στο Κορωπί. Παράλληλα, παρουσιάστηκε και ο νέος προπονητής, ο Τζέικομπ Νίστρουπ.
Πλέον, το «Τριφύλλι» μπαίνει στο σημαντικότερο κομμάτι της προετοιμασίας του, με στόχο να παρουσιαστεί έτοιμο για τις απαιτητικές υποχρεώσεις της νέας σεζόν.




0 Σχόλια