Στην Κύπρο θα συνεχίσει τη καριέρα του όπως όλα δείχνουν ο 22χρονος μεσοεπιθετικός.
Το συμβόλαιο του Παναγίδη με τον Άρη ολοκληρώθηκε με τους κιτρινόμαυρους να μην προχωρούν στην ανανέωσή του, με τον νεαρό μεσοεπιθετικό να αναζητά τον περιμένει σταθμό της καριέρας του και να βρίσκεται στο τελικό στάδιο διαπραγματεύσεων με τον ΑΠΟΕΛ.
Μάλιστα, ο Νίκος Παπαδόπουλος που ανέλαβε τον πάγκο της κυπριακής ομάδας φέρεται να ζήτησε ο ίδιος την προσθήκη του Έλληνα ποδοσφαιριστή, θεωρώντας πως έχει αρκετές προοπτικές εξέλιξης.
Στον Άρη σημείωσε 29 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις από το 2022 έως σήμερα.




0 Σχόλια