Μία απουσία είχε η αποστολή του Παναθηναϊκού στην αναχώρηση για το βασικό στάδιο προετοιμασίας στο Άπελντορν της Ολλανδίας, καθώς ο Έρικ Πάλμερ–Μπράουν έμεινε στην Αθήνα.
Ο Αμερικανός στόπερ συνεχίζει πρόγραμμα αποθεραπείας για τον τραυματισμό του και δεν είναι ακόμη σε θέση να ακολουθήσει τους κανονικούς ρυθμούς προπόνησης με την υπόλοιπη ομάδα. Για τον λόγο αυτό κρίθηκε προτιμότερο να παραμείνει στην Αθήνα και να συνεχίσει τις θεραπείες του.
Η κατάστασή του θα επανεκτιμάται το επόμενο διάστημα, με στόχο την πλήρη επιστροφή του στις προπονήσεις μόλις το επιτρέψει η αποθεραπεία του.




0 Σχόλια