Απολύτως κρίσιμη είναι η 19η στάση του παγκόσμιου πρωταθλήματος της F1, και αν ο τίτλος των οδηγών μπαίνει στην τελική ευθεία τότε το Grand Prix στο Austin, είναι κόμβος!
Πάμε να δούμε όμως πως διαμορφώνεται η κατάσταση πριν τον αποψινό αγώνα Sprint. Μπορεί το πρωτάθλημα κατασκευαστών να έχει κριθεί με την McLaren να πανηγύρισε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, αλλά στους οδηγούς η μάχη τώρα ανάβει: Όσκαρ Πιάστρι: 336 β., Λάντο Νόρις: 314 β., και Μαξ Φερστάπεν: 273 β.Το μάξιμουμ των βαθμών στα έξι εναπομείναντα GP είναι 174, συμπεριλαμβανομένων των sprint.
Αγωνιστικά ο Μαξ Φερστάπεν και η (μία) Red Bull είναι σε ανοδική τροχιά μετά την καλοκαιρινή διακοπή και όσο οι papaya rules δεν είναι ξεκάθαροι, οι 63 β. που απέχει ο Ολλανδός δεν είναι και απαγορευτικοί για -βάσιμες- ελπίδες. Απόψε ο σφετεριστής του τίτλου εκκινεί στο sprint από την pole position επιβεβαιώνοντας την καλή κατάσταση που βρίσκονται οι ταύροι.
Στη Μclaren τώρα, πριν τα πανηγύρια της κατάκτησης του δέκατου τίτλου της στους κατασκευαστές, τα ..προεόρτια μόνο ενθαρρυντικά δεν είναι για τη συνέχεια: Νόρις και Πιάστρι είχαν επαφή στην πρώτη στροφή του GP της Σιγκαπούρης. Πλέον όμως το ρητό "πρώτα η ομάδα" μας τελείωσε και από εδώ και πέρα πάμε στο "ο θάνατος σου η ζωή μου". Κατά την ταπεινή μου άποψη, ο Νόρις ξεσπάθωσε, με τις ευλογίες του Ζακ Μπράουν, αφού πήγε και ακούμπησε αφρενάριστος την έτερη McLaren. Ο Πιάστρι θεώρησε(μέσω του team radio)πως ο Νόρις έφταιξε, αλλά κάποια απόκριση δεν έλαβε.
Και μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό .. Τέξας, είχαμε και την περίπτωση του Άλεξ Πάλου ο οποίος βρίσκεται σε αντιδικία με τη βρετανική ομάδα, ξεφούρνισε όμως κάτι που για τους Βρετανούς είναι βούτυρο στο ψωμί: "ο Μπράουν δεν ήθελε τον Πιάστρι στην ομάδα". Όλα αυτά τα γεγονότα της δικής αφορούν το πρόσφατο παρελθόν αλλά μπορεί να επηρέασαν τον Αυστραλό πρωτοπόρο της βαθμολογίας;
Θεωρώ πως όχι, καθότι ο Όσκαρ μην ξεχνάμε τι background έχει(με μάνατζερ τον Γουέμπερ, που είχε μάνατζερ τον Φλάβιο Μπιατόρε), αλλά και την επίδοση του στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος.
Πέραν την μάχης του τίτλου όμως, στο Τέξας αρκετές ομάδες φέρανε Special livery για το τριήμερο κάνοντας το ξεχωριστό αφού τιμούν τα χρώματα των ΗΠΑ και της ιστορίας της. Το πιο ξεχωριστό φυσικά είναι αυτό της Williams που "ντύθηκε" στα χρώματα που είχε το μονοθέσιο το 2002.
![]() |
Τα ειδικά livery των ομάδων στο Austin |
0 Σχόλια