Στην διεκδίκηση του τίτλου μπαίνει και ο Όσκαρ Πιάστρι της McLaren, έπειτα και από την δεύτερη νίκη του στο Γκραν Πρι του Μπαχρέιν για το 2025. η Mercedes χαμογελά με την δεύτερη θέση του Τζορτζ Ράσελ, ενώ ο πρωτοπόρος Λάντο Νόρις ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Παράσταση νούμερο τέσσερα για το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, με το Μπαχρέιν στις 11 με 13 Απριλίου να είναι η επόμενη στάση του καλενταριού της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο πρώτος Λάντο Νόρις της McLaren με 62 βαθμούς και ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull με 61 στην δεύτερη θέση, ήταν οι κύριοι που τράβαγαν τα περισσότερα βλέμματα στο Γκραν Πρι της πίστας του Σακίρ, τουλάχιστον μέχρι τις κατατακτήριες. Αυτό γιατί ο Όσκαρ Πιάστρι με 1:29.841 πήρε την Pole Position του Σαββάτου, την ώρα που ο Βρετανός teammate του στη McLaren κατετάγη έκτος και στην έβδομη θέση ο Μαξ Φερστάπεν. Μιας που ο αγώνας της Σαουδικής Αραβίας είναι απόψε (20/4, 20:00), πάμε να θυμηθούμε τι έγινε στο Γκράν Πρι της προηγούμενης εβδομάδας στο Σακίρ.
Η ΣΧΑΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ:
Ο αγώνας στο Σακίρ του Μπαχρέιν ήταν ο πρώτος βραδινός του 2025, όπου σε μεγάλο βαθμό δεν απογοήτευσε ούτε σε καιρικές συνθήκες, αλλά ούτε και σε θέαμα. Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα της εκκίνησης, ο δεύτερος Τζορτζ Ράσελ της Mercedes προσπάθησε στην πρώτη στροφή να προσπεράσει από την εξωτερική τον Πιάστρι, ώστε να ανέβει στην πρώτη θέση. Μπορεί να απειλήθηκε ο Αυστραλός, ωστόσο με εξαιρετική άμυνα εσωτερική και ολοκλήρωση της ενέργειας στη στροφή 2 διατήρησε την πρωτιά της κούρσας, επιβεβαιώνοντας την εξαιρετική του φόρμα στο τριήμερο. Την ίδια ώρα, ο Λάντο Νόρις κατάφερε να αναρριχηθεί τέταρτος, εκμεταλλευόμενος την αργή εκκίνηση των Κίμι Αντονέλι της Mercedes και Πιέρ Γκασλί της Alpine-Renault, ενώ στη δεύτερη στροφή με εσωτερική προσπέραση έκλεψε την τρίτη θέση από τον Σαρλς Λεκλέρκ της Ferrari.
Ωστόσο, για τον Νόρις ακολούθησε μια ποινή 5 δευτερολέπτων (εκτίθηκε σται pit-stop για αλλαγές ελαστικών), διότι ο Βρετανός τοποθέτησε τη McLaren του πιο μπροστά από τη γραμμή της σχάρας. Κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου, Γκασλί και Αντονέλι μονομαχούσαν για την πέμπτη θέση, η οποία κατέληξε στον Γάλλο, ενώ ο Κάρλος Σάινθ της Williams κέρδισε μια θέση, περνώντας τον έβδομο Μαξ Φερστάπεν. Τέσσερις γύρους αργότερα, ο Ιταλός της Mercedes στο τέλος της ευθείας τερματισμού προσπέρασε από την εσωτερική της πρώτης στροφής τον Σάινθ, κερδίζοντας πίσω την έκτη θέση που έχασε. Στην συνέχεια, ο Ισπανός έχασε έδαφος, αφού δέχθηκε προσπέρασμα από τον Μαξ Φερστάπεν στην εξωτερική.
Γύρος νούμερο 9 και είχαμε μια ωραία μάχη ανάμεσα στον Σάινθ και τον Λούις Χάμιλτον της Ferrari, με τον Βρετανό να προσπαθεί να επιτεθεί, αλλά τον Ισπανό να κάνει αμυντικό ρεσιτάλ αλλάζοντας γραμμές για να κρατηθεί το αμάξι του μπροστά. Τελικά, ο Χάμιλτον προσπέρασε τον Σάινθ για την όγδοη θέση στη ευθεία της ενδέκατης στροφής, χάρη και στην βοήθεια του DRS, ενώ ο Γιούκι Τσουνόντα της Red Bull έκλεψε λίγα δευτερόλεπτα μετά την ένατη θέση από την Williams του Ισπανού. Στον επόμενο γύρο του Γκραν Πρι, o Αντονέλι άλλαξε γραμμές στην τέταρτη στροφή και πήρε ξανά τη πέμπτη θέση που έχασε από τον Πιέρ Γκασλί, προσπερνώντας το μονοθέσιο του Γάλλου.
Μετά από 11 γύρους χωρίς τρελή δράση, ο Όλιβερ Μπέρμαν της Haas που ξεκίνησε τελευταίος πέρασε από την εξωτερική τον Άισακ Χάντζαρ της Visa Cash App Racing Bulls για την 13η θέση, κερδίζοντας περισσότερο έδαφος από την αρχή της κούρσας. Χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα ο Χάμιλτον ανέβηκε όγδοος μετά από προσπέραση στον Φερστάπεν στην 11η στροφή του 22ου γύρου, ενώ δύο γύρους μετά άρχισε η μάχη της τρίτης θέσης ανάμεσα στους Νόρις και Λεκλέρκ, όπου η καλή άμυνα του Βρετανού κράτησε τη McLaren στην τριάδα, μέχρι τον επόμενο γύρο που ο Μονεγάσκος με εναλλαγές πλευρών ανέβασε την Ferrari τρίτη με εξωτερικό προσπέρασμα στην στροφή τέσσερα.
Στον 30ο γύρο, υπήρξε μια επαφή στο προσπέρασμα του Σαίνθ στον Τσουνόντα για την έκτη θέση, χωρίς όμως να υπάρξει κάποιο ατύχημα. Κάποια κομμάτια από τα δύο μονοθέσια έφυγαν στη πίστα, με αποτέλεσμα μετά από δύο γύρους να έχουμε αυτοκίνητο ασφαλείας. Έπειτα από τέσσερις γύρους, είχαμε ξανά αγώνα με τον Λάντο να χάνει δύο θέσεις από τις Ferrari των Λεκλέρκ και Χάμιλτον αντίστοιχα, όμως στην τέταρτη στροφή ανέβηκε ξανά με προσπέρασμα από την εξωτερική τέταρτος, αφήνοντας τον Λούις από πίσω του. Στην ίδια στροφή αλλά στον επόμενο γύρο, ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα ξαναβάλει με προσπέρασμα από την εσωτερική στον Λάντο την Ferrari του τέταρτη, όπου έμεινε για έναν γύρο αφού ο Νόρις πήρε την τέταρτη θέση ξανά, στην μεγάλη ευθεία της τέσσερα.
14 γύρους μετά, με την είσοδο του Μπέρμαν στην δεκάδα να είναι η μόνη σημαντική εξέλιξη (συν εγκατάλειψη Σάινθ στον γύρο 45), ο Νόρις κατάφερε να επιστρέψει στην τρίτη θέση, πραγματοποιώντας στο 52ο γύρο μια πολύ ωραία προσπέραση από την εξωτερική της τέταρτης στροφής στη Ferrari του Σαρλς Λεκλέρκ. Ο 57ος και τελευταίος γύρος έφτασε με τον Όσκαρ Πιάστρι να τερματίζει πρώτος, χαρίζοντας στη McLaren την τρίτη της φετινή νίκη. Όμως ένας λογαριασμός δεν είχε κλείσει ακόμα στον αγώνα. Την ώρα που ο Αυστραλός πέρναγε τη γραμμή τερματισμού, ο teammate του έκανε απόπειρα να αρπάξει την δεύτερη θέση από την Mercedes του Τζορτζ Ράσελ.
Ωστόσο, ο οδηγός της γερμανικής ομάδας αμύνθηκε τις δύο φορές που χρειάστηκε στον γύρο, διατηρώντας το αποτέλεσμα μέχρι το τέλος. Επιτέλους ήρθε ένα σχετικά καλό αποτέλεσμα για την Ferrari με Λεκλέρκ και Χάμιλτον σε τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα, ενώ ο Φερστάπεν της Red Bull, έκλεψε την έκτη θέση από τον Γκασλί. Στη όγδοη θέση αδιάλλακτος από την αρχή ο Εστεμπάν Οκόν της Haas, με τον ένατο Γιούκι Τσουνόντα να μαζεύει τους πρώτους του βαθμούς με τους Κόκκινους Ταύρους. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο Όλιβερ Μπέρμαν, έπειτα από μια μεγάλη ανατροπή.
Η ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ:
Η μάχη του πρωταθλήματος οδηγών της Formula 1 για το 2025 απέκτησε και τρίτο πρόσωπο, με τον Όσκαρ Πιάστρι να μειώνει με 74 βαθμούς τη διαφορά στους τρεις από τον πρωτοπόρο teammate του Λάντο Νόρις. Στο κόλπο είναι και ο Μαξ Φερστάπεν, καθώς είναι τρίτος με 69 βαθμούς. Αυτή τη στιγμή, η Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας φιλοξενεί το πέμπτο Γκραν Πρι της σεζόν, όπου σε τέσσερις ώρες από τώρα θα λάβει χώρα ο μεγάλος αγώνας (20/4, 20:00).ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ:
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ:
0 Σχόλια