Το σερί του Μαξ Φερστάπεν στη Σουζούκα, αφού ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull κέρδισε το Γκραν Πρι της Ιαπωνίας για τέταρτη συνεχόμενη φορά. Τα βάθρα για την McLaren δεν σταματούν, καθώς ο Λάντο Νόρις πάτησε στο δεύτερο σκαλί, με τον Όσκαρ Πιάστρι να τερματίζει τρίτος.
Η Σουζούκα της Ιαπωνίας φόρεσε τα γιορτινά της το τριήμερο 4-6 Απριλίου, καθώς υποδέχθηκε το τρίτο Γκραν Πρι για το 2025, το οποίο ήταν πάρα πολύ ιδιαίτερο. Έπειτα από μόλις δύο αγώνες με αρνητικά αποτελέσματα, η Red Bull υποβίβασε τον Λίαμ Λόσον στην Visa Cash App Racing Bulls, ενώ ο Γιούκι Τσουνόντα αντικατέστησε τον Νεοζηλανδό στην θέση του δεύτερου οδηγού των «Kόκκινων Tαύρων». Έτσι, ο Ιάπωνας θα έκανε ντεμπούτο με την αυστριακή ομάδα στο σπίτι του, οδηγώντας ένα σπέσιαλ σχέδιο που έφτιαξε η ομάδα του για τον αγώνα. Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο της Red Bull είχε αντί για μπλε άσπρο χρώμα, εμπνευσμένο από το πρώτο μονοθέσιο της Honda στη Formula 1 (1964), όπου είναι και η εταιρία που κατασκευάζει τους κινητήρες των Αυστριακών.
Η ΣΧΑΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ:
Για ακόμα μια φορά, οι καιρικές συνθήκες ήταν καλές, χωρίς να επηρεάσουν την αγωνιστική εξέλιξη. Ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull που πήρε την Pole Position, έκανε μια εξαιρετική εκκίνηση, διατηρώντας την πρώτη θέση και αφήνοντας από πίσω του στις πρώτες στροφές τις McLaren του δεύτερου Λάντο Νόρις και τρίτου Όσκαρ Πιάστρι. Στον ίδιο γύρο, ο Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin ανέβηκε από 13ος, 12ος και έδωσε μια ωραία μάχη με τον Πιέρ Γκασλί της Alpine-Renault, την οποία κέρδισε στην μεγάλη ευθεία με προσπέρασμα από την εξωτερική πλευρά.Στον έκτο γύρο, ο Λούις Χάμιλτον της Ferrari με προσπέραση λίγο πριν την πρώτη στροφή, κατάφερε να κλέψει την έβδομη θέση από τον Άισακ Χάτζαρ της Visa Cash App Racing Bulls. Γύρος νούμερο 22 και από εκεί που δεν είχαμε δράση, Φερστάπεν και Νόρις κάνουν pit-stop για αλλαγή ελαστικών. Ο Ολλανδός τελείωσε κάποια δεύτερα νωρίτερα από τον Βρετανό. Εκεί, ο Λάντο επιχείρησε να προσπεράσει τον Μαξ στην έξοδο των pit, δίχως όμως αποτέλεσμα καθώς η McLaren με τον αριθμό 4 πάτησε γρασίδι και το νούμερο 1 της Red Bull έμεινε πρώτο χωρίς καμία αλλαγή.
Οκτώ γύρους αργότερα, Ο Χάτζαρ που είχε χάσει θέσεις άρπαξε την ένατη θέση από τον Κάρλος Σάινθ της Williams που είχε ανέβει μετά τα pit-stops, έπειτα από πολύ ωραίο προσπέρασμα στο τέλος της ευθείας του τερματισμού με εναλλαγή από την εσωτερική στην εξωτερική πλευρά. Στους τελευταίους γύρους του αγώνα, ο Όσκαρ Πιάστρι είπε στου μηχανικούς της McLaren ότι είχε την ταχύτητα για να φτάσει την Red Bull του Φερστάπεν, χωρίς όμως η ομάδα να δώσει εντολή στον Νόρις να αφήσει τον Όσκαρ να πάρει την δεύτερη θέση. Αυτό έγινε γιατί δεν ήθελε η βρετανική ομάδα να χάσει βαθμούς ο Λάντο, καθώς ήταν πρωτοπόρος της βαθμολογίας οδηγών με 44.
Όσο και αν πλησίαζε ο Αυστραλός γύρο με τον γύρο, δείχνοντας ότι είχε την ταχύτητα, δεν προσπέρασε τον Νόρις μέχρι το τέλος. Ο Μαξ Φερστάπεν, στον 53ο και τελευταίο γύρο, ήταν αυτός που είδε πρώτος την καρό σημαία, συνεχίζοντας το σερί νικών στο Γκραν Πρι Ιαπωνίας που έχει από το 2022. Μάλιστα, ο Ολλανδός χάρισε στην Honda την τελευταία της νίκη στην Σουζούκα, καθώς από την επόμενη χρονιά η Ford θα αναλάβει την δημιουργία των κινητήρων της Red Bull, ενώ το 2026 είναι η χρόνια έναρξης της συνεργασίας ανάμεσα στην ιαπωνική μάρκα και την Aston Martin.
Οι Νόρις στην δεύτερη θέση και Πιάστρι στην τρίτη, συμπλήρωσαν το βάθρο του αγώνα. Τέταρτος βγήκε ο Σαρλς Λεκλέρκ της Ferrari, ενώ τις δύο επόμενες θέσεις πήραν ο Τζορτζ Ράσελ και ο Κίμι Αντονέλι της Mercedes. Έβδομος τερμάτισε ο Λούις Χάμιλτον, ενώ την δεκάδα ολοκλήρωσαν οι Άισακ Χάτζαρ στην όγδοη θέση, ένατος ο Άλεξ Άλμπον της Williams και ο Όλιβερ Μπέρμαν της Haas. Το ντεμπούτο του Τσουνόντα στη Red Bull συνοδεύτηκε με την 12η θέση στον αγώνα.
Η ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ:
Με την διαφορά στον ένα βαθμό ανάμεσα σε Λάντο Νόρις με 62 και Μαξ Φερστάπεν με 61 στην κατάταξη, η φετινή σεζόν στην Formula 1 αρχίζει να αποκτά ενδιαφέρον. Το επόμενο Γκραν Πρι θα διεξαχθεί στο Μπαχρέιν, το τριήμερο 11-13 Απριλίου.
0 Σχόλια