ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

6/recent/ticker-posts






























F1 Γκραν Πρι Κίνας: Πιάστρι στην κορυφή της Σαγκάης, πρώτο φετινό 1-2 της McLaren


Με σπασμένα φρένα συνεχίζει η McLaren τη φετινή σεζόν, μιας που ο Όσκαρ Πιάστρι αυτή την φορά ήταν ο μεγάλος νικητής στην πίστα της Σαγκάης. Ο δεύτερος Λάντο Νόρις ολοκλήρωσε το πρώτο 1-2 της βρετανικής ομάδας, ένω ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes τερμάτισε τον αγώνα στην τρίτη θέση.

Το διάστημα 21-23 Μαρτίου 2025, διεξήχθη στην Σαγκάη της Κίνας το δεύτερο Γκραν Πρι της σεζόν στην Formula 1 με την McLaren σε καλό φεγγάρι μετά και την νίκη του Λάντο Νόρις στην Αυστραλία, τον Φερστάπεν να παλεύει μόνος του στην Red Bull και την Ferrari να ψάχνει ένα καλό αποτέλεσμα. Αξίζει να σημειωθεί, ότι είχαμε και το πρώτο φετινό Sprint, το οποίο κέρδισε ο Λούις Χάμιλτον της Ferrari (8 πόντους) με την πρώτη τριάδα να συμπληρώνεται από τον δεύτερο Πιάστρι (7 πόντους) και τον τρίτο Φερστάπεν (6 πόντους). Με αφορμή το Γκραν Πρι Ιαπωνίας που θα γίνει από τις 4 ως τις 6 του Απριλίου, πάμε να θυμηθούμε τι έγινε στον αγώνα της γενέτειρας του Kung-Fu.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ SPRINT ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ: 


Η ΣΧΑΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ:


Στην Σαγκάη οι καιρικές συνθήκες ήταν αρκετά καλές, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν προβλήματα κατά τη διάρκεια ενός καθαρού αγώνα. Η εκκίνηση για την McLaren ήταν ικανοποιητική, καθώς ο Πιάστρι διατήρησε την πρωτιά, ενώ λίγο αργότερα ο Νόρις έκανε μια πολύ ωραία προσπέραση στην πρώτη στροφή της πίστας από την εξωτερική, για να αρπάξει την δεύτερη θέση από τον Τζορτζ Ράσελ και την Mercedes. Ο Φερστάπεν βρέθηκε από τέταρτος έκτος, αφού έχασε δύο θέσεις από τους Χάμιλτον και Λεκλέρκ, ενώ η Sauber του Γκάμπριελ Μπορτολέτο γλίστρησε στην τρίτη στροφή και κόλλησε για ελάχιστα δευτερόλεπτα στο χώμα.

Στον τέταρτο γύρο, τα φρένα της Aston Martin του Φερνάντο Αλόνσο χάλασαν και έτσι οδηγηθήκαμε στην μοναδική εγκατάλειψη. Έπειτα από 15 γύρους χωρίς τρελή δράση, ήρθε η ώρα για τα pit-stop των ομάδων, όπου άρχισε μια ωραία μάχη. Νόρις και Ράσελ πάλευαν για το ποιος θα πάει τρίτος, μέχρι να κάνει αλλαγή ελαστικών ο Άλεξ Άλμπον της Williams, με τον οδηγό της Mercedes να παίρνει στον 16ο γύρο μια μικρή νίκη. Δύο γύρους αργότερα, ο περσινός δευτεραθλητής κατάφερε με την βοήθεια του DRS να προσπεράσει τον Ράσελ και να πάει αυτός τρίτος.

Όσο η δράση στην δεκάδα ήταν ελάχιστη, ο Όλιβερ Μπέρμαν της Haas ανέβαινε σιγά σιγά, πραγματοποιώντας πετυχημένες προσπεράσεις στον Λίαμ Λόσον της Red Bull, αλλάζοντας πλευρά στην προτελευταία στροφή του γύρου 21, και στον Τζακ Ντούχαν της Alpine-Renault στον 33ο γύρο με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Ο νεαρός Βρετανός δεν σταμάτησε εκεί, καθώς τρεις γύρους αργότερα πέρασε και τον Κάρλος Σάινθ από την εσωτερική για την 13η θέση. Στον γύρο υπ' αριθμόν 40, ο Μπέρμαν μπήκε στην δεκάδα, έπειτα από ωραίο προσπέρασμα από την εξωτερική στον συνοδηγό του Ντούχαν, Πιέρ Γκασλί στην γραμμή εκκίνησης.

Τρεις γύρους πριν από το τέλος, μετά από ωραίο προσπέρασμα με εναλλαγές στον Σαρλς Λεκλέρκ της Ferrari στο τέλος της πρώτης στροφής, o Φερστάπεν επέστρεψε στη τέταρτη θέση όπου ξεκίνησε τον αγώνα. Ο Όσκαρ Πιάστρι πέρασε πρώτος την καρό σημαία στον 57ο και τελευταίο γύρο, κατακτώντας την τρίτη νίκη της καριέρας του, πρώτη φετινή, έπειτα από την ατύχια που είχε στην πατρίδα του την Αυστραλία. Ακριβώς από πίσω του τερμάτισε ο Λάντο Νόρις, πραγματοποιώντας το πρώτο 1-2 της McLaren για το 2025.

Την τελευταία θέση του βάθρου κατέλαβε ο Τζορτζ Ράσελ για την Mercedes, ενώ ο ιπτάμενος Ολλανδός της Red Bull βγήκε τέταρτος. Μπορεί οι Λεκλέρκ και Χάμιλτον της Ferrari να πήραν την πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα, όμως αποκλείστηκαν από τον αγώνα γιάτι ο Μονεγάσκος ήταν ελλιποβαρής, όπως και ο 11ος Γκασλί, ενώ ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε υπέρμετρη φθορά στο πίσω κατώτατο σημείο αναφοράς. Έτσι, από την πέμπτη θέση που πήρε ο Εστεμπάν Οκόν της Haas και κάτω υπήρξαν αλλαγές στην κατάταξη.

Η ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ:


Το επόμενο ραντεβού με τον κόσμο της Formula 1, θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο 4-6 Απριλίου στην Σουζούκα της Ιαπωνία. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Ad Code

Responsive Advertisement