ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

6/recent/ticker-posts






























WRC Σουηδία: Απόλυτος νικητής στο Χιόνι ο Έβανς, επόμενη στάση η Κένυα


Ο Έλφυν Έβανς της Toyota κατάφερε να κερδίσει το Ράλι Σουηδίας, διατηρώντας από την αρχή τη πρωτιά, με τον επόμενο αγώνα του WRC να είναι στην Κένυα. Πάμε να δούμε τι έγινε.

Το τετραήμερο 13-16 Φεβρουαρίου, έλαβε χώρα στη Σουηδία ο δεύτερος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC). Οι Οττ Τάνακ και Τιερί Νέβιλ, πήγαν στο Ράλι του Χιονιού με στόχο την πρώτη τους φετινή νίκη, όπως και πρώτη νίκη της Hyundai για το 2025. 

Από την άλλη, οι οδηγοί της Toyota, Έλφυν Έβανς και Κάλε Ροβάνπερα, ήθελαν να συνεχίσουν τις νίκες για την ομάδα τους, μιας που ο Σεμπαστιέν Οζιέ, νικητής του πρώτου Ράλι της χρονιάς στο Μονακό, δεν συμμετείχε στη Σουηδία. 

ΠΡΏΤΗ ΗΜΕΡΑ 

Η αρχή του Ράλι έγινε με την πρώτη ειδική διαδρομή, που διεξήχθη την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου. Εκεί, ο Έλφυν Έβανς τα πήγε περίφημα και κατάφερε να τερματίσει τη διαδρομή σε χρόνο 3:21.6, με αποτέλεσμα να πάρει την πρώτη θέση. Ωστόσο, οι Οττ Τάνακ της Hyundai και Κάλε Ροβάνπερα της Toyota ήταν πολύ κοντά στη νίκη της ειδικής, τερματίζοντας με ακριβώς ίδιο χρόνο αλλά μόλις 0.5 δευτερόλεπτα χώριζαν τη διαφορά τους από τον Ουαλό. Αυτή η εξέλιξη μας έδειξε ότι το Ράλι το οποίο γίνονταν, θα είχε παρά πολύ ενδιαφέρον τις επόμενες μέρες. 

ΔΕΎΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ 

Η δεύτερη μέρα του Ράλι, είχε κρυμμένη μια παγίδα για τους οδηγούς, η οποία ήταν οι στροφές με χιόνι. Το Toyota Yaris του Κάλε Ροβάνπερα (έχασε κοντα στα 30 δευτερόλεπτα), που είχε κάνει καλή αρχή στον αγώνα και το Hyundai I20 του Αντριέν Φορμό, ο οποίος ήταν τέταρτος στη κατάταξη ήταν δύο από τα αυτοκίνητα που κόλλησαν στο χιόνι, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να χάσουν πολύτιμο χρόνο από τη διαδρομή τους. Τα δεδομένα του αγώνα άρχισαν να αλλάζουν, καθώς Αρκετοί οδηγοί έπεσαν στη παγίδα. Όχι όμως ο Έλφυν Έβανς. Ο Ουαλός ήταν αλάνθαστος καθ' όλη την διάρκεια της δεύτερης μέρας, κάτι που τον κράτησε στην πρώτη θέση με χρόνο 1:08:36.5, χωρίς να πάρει χαμπάρι τίποτα και κανένα. Τρομερή δεύτερη μέρα έκανε και ο συμπαίκτης του Έβανς, Τακαμότο Κατσούτα, ο οποίος χρησιμοποίησε το τρακάρισμα που είχε πέρσι ως οδηγό, με αποτέλεσμα να ανέβει στη δεύτερη θέση της κατάταξης, μόλις 6 δέκατα πιο ο αργός από τον πρωτοπόρο. Βελτίωση επίσης έδειξε η Hyundai, μιας που ο Οττ Τάνακ με πολύ προσοχή στις διαδρομές, επιδίωξε να ανεβάσει στην Τρίτη θέση το I20.

ΤΡΊΤΗ ΗΜΕΡΑ 

Στην τρίτη μέρα του Ράλι, τα πράγματα ήταν πάνω κάτω ίδια, μιας που ο Έβανς συνεχίσε τον χαβά του και για ακόμα μια φορά τελείωσε την ημέρα στην πρώτη θέση με το συνολικό χρονόμετρο να λέει 2:00:04, ενώ ο Κατσούτα πάλεψε να κλέψει την πρωτιά, πλησίασε, αλλά δεν ήταν αρκετό αφού 3.6 δευτερόλεπτα χώρισαν τον Ιάπωνα από τον Ουαλό. Με την Toyota να βαδίζει δυναμικά για το 1-2, η Hyundai ανέβηκε κιάλο αυτή τη φορά με τον Τιερί Νέβιλ. Ο Βέλγος παγκόσμιος πρωταθλητής, έχοντας τον καλύτερο χρόνο σε 3 ειδικές διαδρομές και εκμεταλλευόμενος κάποια μικρά γλιστιρήματα του Οττ Τάνακ, έκανε ένα μεγάλο άλμα στην γενική κατάταξη, καθώς έκλεψε την τρίτη θέση από τον Εσθονό συμπαίκτη του. Σε κάποια φάση, το αμάξι του Αντριέν Φορμό της Hyundai κόλλησε στο χιόνι, με αποτέλεσμα να πέσει εκτός πρώτης δεκάδας αγώνα.

ΤΈΤΑΡΤΗ ΜΕΡΑ 

Η Super Sunday, όπως λένε στον κόσμο του Ράλι λόγω των έξτρα πόντων που δίνει σε εμφάνιση ημέρας και Power stage, ήταν παράσταση για τα δύο Toyota της κορυφής. Κατσούτα και Έβανς έδωσαν τη δική τους μάχη για τους έξτρα πόντους, με τον Ιάπωνα να βγαίνει με 14:15.3 πρώτος στη 16η διαδρομή, ενώ ο Ουαλός κέρδισε την αμέσως επόμενη διαδρομή με 14:13.3. Ολά λοιπόν θα κρίνονταν στην τελευταία διαδρομή, η οποία ήταν η Power Stage. Έκει ο Κατσούτα άρχισε εξαιρετικά, πραγματοποιόντας με 4:59.1 τον καλύτερο χρόνο από όλους, μέχρι που ήρθε η σειρά του Έβανς, όπου δεν άφησε κανένα περιθώριο και με χρόνο 4:58.9 κέρδισε, μαζί με το Ράλι, και τους πόντους της Κυριακής και του Power Stage (5+5 για την πρώτη θέση).

Ο Έλφυν Έβανς ήταν ο νικητής του Ράλι με συνολικό χρόνο 2:33:39.2, ενώ στη δεύτερη θέση ακολούθησε ο τρομερός Κατσούτα, γράφοντας το 1-2 της Toyota στο Ράλι Σουηδίας. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε για πρώτη φορά φέτος ο Τιερί Νέβιλ της Hyundai, με τον Οττ Τάνακ να τερματίζει ακριβώς από πίσω του. Ο Κάλε Ροβάνπερα βγήκε πέμπτος, σε έναν αγώνα που θέλει να ξεχάσει. 

Επόμενος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), θα πραγματοποιηθεί στην Κένυα το διάστημα 20 με 23 Μαρτίου.

ΠΡΩΤΟΙ 10 ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΣΟΥΗΔΊΑΣ

1. Έλφυν Έβανς 2:33:39.1 (Toyota) 25+5+5 

2. Τ. Κατσούτα +3.8 (Toyota) 17+4+4

3. Τιερί Νέβιλ +11.9 (Hyundai) 15+2+3

4. Οττ Τάνακ +16.8 (Hyundai) 12+3+0 

5. Κ. Ροβάνπερα +32.8 (Toyota) 10+1+2

6. Μάρτινς Σεσκς +2:09.4 (Ford) 8 

7. Σάμι Παγιάρι +2:27.0 (Toyota) 6

8. Γκρέγκορ Μούνστερ +4:08.6 (Ford) 4

9. Όλιβερ Σόλμπεργκ +8:23.1 (Toyota) 2 

10. Ρόπε Κόρχονεν +9:05.6 (Toyota) 1

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ 


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ 





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Ad Code

Responsive Advertisement