Η νέα σεζόν στη Formula 1 αρχίζει και οι οπαδοί της Φεράρι ανυπομονούν να δουν τον Λούις Χάμιλτον στο κόκκινο μονοθέσιο, όμως θα μπορέσει ο Βρετανός να σπάσει την κατάρα των μεγάλων ονομάτων στην Ιταλική ομάδα?
Ας πάμε πίσω στον χρόνο και συγκεκριμένα στη Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου του 2024, όταν η Φεράρι πραγματοποίησε τη μεγαλύτερη ίσως μεταγραφική βόμβα της χρονιάς στον Αθλητισμό. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στην Formula 1, Λούις Χάμιλτον, θα αποχαιρετούσε τη Μερσεντές μετά από 11 χρόνια στη γερμανική ομάδα για να φορέσει την κόκκινη στολή της Ferrari από το 2025.
Η είδηση έκανε τον γύρο του κόσμου σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, όπου μάλιστα ανέβασε και ο γνωστός Ιταλός δημοσιογράφος Fabrizio Romano , κάτι το όποιο δείχνει το πόσο σημαντική είναι η είδηση της μετακίνησης του Βρετανού θρύλου του αθλήματος στη Σκουντερία.
Οι οπαδοί της Ιταλικής ομάδας περίμεναν πως και πως να τελειώσει η σεζόν, ώστε να αρχίσει η χρονιά που ο Χάμιλτον θα έτρεχε με το κόκκινο μονοθέσιο. Ο 40χρονος Λούις, που αντικατέστησε τον Κάρλος Σαινθ που πήγε στη Γουίλιαμς, είχε άνεβασει μια δημοσίευση στο LinkedIn, στην οποία εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για την συνεργασία του με τη Φερράρι.
«Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος για τη χρονιά που έρχεται. Μετακομίζοντας στη Scuderia Ferrari, υπάρχουν πολλά που πρέπει να σκεφτούμε. Σε όσους εκεί έξω σκέφτονται να κάνουν την επόμενη κίνησή τους μέσα στο 2025 έχω να τους πω το εξής: αγκαλιάστε την αλλαγή. Είτε αλλάζετε κλάδο, είτε μαθαίνετε μια νέα δεξιότητα, είτε απλώς αναλαμβάνετε νέες προκλήσεις, να θυμάστε ότι η επανεφεύρεση είναι ισχυρή. Η επόμενη ευκαιρία σας είναι πάντα σε απόσταση αναπνοής. Στην υγειά του 2025 – ενός έτους αγκαλιάσματος νέων ευκαιριών. Ας το κάνουμε να μείνει αξέχαστο. Andiamo.»
Ο επικεφαλής και διευθύνων σύμβουλος της Μερσεντές, Τότο Βολφ έκανε και αυτός το δικό του σχόλιο στην μεταγραφή του Χάμιλτον, τονίζοντας ότι ο Λούις είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της Μερσεντές και του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
«Όσον αφορά το ζευγάρωμα ομάδας-οδηγού, η σχέση μας με τον Lewis έχει γίνει η πιο επιτυχημένη που έχει δει το άθλημα, και αυτό είναι κάτι για το οποίο μπορούμε να ανατρέχουμε με υπερηφάνεια- ο Lewis θα αποτελεί πάντα ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Mercedes. Ωστόσο, γνωρίζαμε ότι η συνεργασία μας θα έφτανε σε ένα φυσικό τέλος κάποια στιγμή, και αυτή η μέρα έχει πλέον έρθει.
Αποδεχόμαστε την απόφαση του Lewis να αναζητήσει μια νέα πρόκληση και οι ευκαιρίες μας για το μέλλον είναι συναρπαστικές. Αλλά προς το παρόν, έχουμε ακόμα μία σεζόν μπροστά μας και επικεντρωνόμαστε στο να συνεχίσουμε τους αγώνες για να προσφέρουμε ένα δυνατό 2024».
Με εκείνα και με τούτα, το 2025 έφτασε και η αρχή της νέας σεζόν πλησιάζει. Μέχρι στιγμής, η Φεράρι βγαίνει κερδισμένη από την μεταγραφή του Χάμιλτον, καθώς η φωτογραφία που άνεβασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Σκουντερία, με τον Χάμιλτον να φορά την κόκκινη στολή, έβαλε στα ταμεία των Ιταλών κοντά στο μισό εκατομμύριο ευρώ.
Όμως η απορία είναι μία. Θα καταφέρει ο Χάμιλτον να επιστρέψει την Φεράρι στη κορυφή και να γράψει ιστορία?
Από τη μια, ο Χάμιλτον έχει μέσα του άσχετα αν είναι 40 ετών την δίψα για το 8ο Πρωτάθλημα στη καριέρα του, το οποίο έχασε στην τελευταία στροφή του τελευταίου αγώνα του 2021, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και συγκεκριμένα στο Αμπου Ντάμπι. Η κίνηση του μάλιστα να πάει στην μεγαλύτερη ομάδα του αθλήματος, δείχνει το πόσο θέλει να περάσει τον Σουμάχερ στους τίτλους, ώστε να είναι αυτός στην κορυφή και να γράψει ιστορία και δεν θα σταματήσει μέχρι να το καταφέρει.
Ωστόσο από την άλλη, από το 2007 η Φεράρι διανύει μια περίοδο ξηρασίας, καθώς τότε ήταν ο Τελευταίος τίτλος της Φερράρι στους οδηγούς με τον Κίμι Ράικονεν να κατακτά το πρωτάθλημα με 110 Βαθμούς, έναν περισσότερο από τους Λούις Χάμιλτον και Φερνάντο Αλόνσο της Μακλάρεν. Πρίν τον Λούις, δύο Άλλοι πολυνίκες πρωταθλητές είχαν την τιμή να φορέσουν τα κόκκινα. Το 2010 ο Φερνάντο Αλόνσο (2x τίτλοι με Ρενό) και 5 χρόνια μετά ο Σεμπάστιαν Φέτελ (4x τίτλοι με Ρεντ Μπουλ). Όμως κάνεις από τους δύο δεν κατάφεραν να πάρουν το πρωτάθλημα, μιας που σε 2 μάχες τίτλου το 2010 και το 2012 ο Αλόνσο ήταν στο σύνολο 7 πόντους μακριά από την πρώτη θέση (το 2010 έχασε τον τίτλο για 4 πόντους, ενώ το 2012 για 3), ενώ ο Σεμπάστιαν Φέτελ έχασε τους τίτλους του 2017 και του 2018 από τον Λούις Χάμιλτον.
Ο Βρετανός κουβαλάει αυτή τη στιγμή ένα βάρος που καλείται να το αντιμετωπίσει και να κάνει αυτό που δεν μπόρεσαν οι προηγούμενοι, δηλαδή να ξανά στείλει την Φερράρι στην κορυφή. Βέβαια, αυτό που μένει να δούμε, είναι αν οι Ιταλοί θα αφήσουν και τον Χάμιλτον και τον Σαρλ Λεκρέλκ να πολεμήσουν για τον τίτλο, ή θα δώσουν μια Α προτεραιότητα σε κάποιον από τους δύο.
Στις 16 Μαρτίου που θα ξεκινήσει η σεζόν με τον αγώνα στην Αυστραλία, θα λυθεί ένα κομμάτι από τις απορίες που έχουμε όλοι εμείς οι φίλαθλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το μόνο που ξέρουμε πάντως, είναι ότι η νέα σεζόν αναμένεται πολύ ενδιαφέρον.
Πήγες: Sky Sports, RacingNews365.com, F1, Top Gear, Fabrizio Romano
0 Σχόλια