ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

6/recent/ticker-posts

Ad Code



 

GP Αυστραλίας: Φταίει ή δεν φταίει ο Alonso;


Ένα από τα γεγονότα που σημάδεψαν το αυστραλιανό GP είναι το ατύχημα του George Russell ενώ βρισκόταν πίσω από τον Fernando Alonso.


Οι δύο τους έδωσαν μια σκληρή μάχη στο τελευταίο μέρος του αγώνα για την 6η θέση, που έληξε κάπως άδοξα και για τους δύο: ο μεν Russell βρέθηκε στις μπαριέρες, ο δε Alonso τιμωρήθηκε με ποινή 20'' για "ενδεχόμενη επικίνδυνη οδήγηση" και τερμάτισε στην 8η θέση.

Δείτε εδώ τη στιγμή του ατυχήματος:

Η Aston Martin διά στόματος Mike Crack, τεχνικού διευθυντή της βρετανικής ομάδας, με ανακοίνωση της ευχαρίστησε τον κόσμο για την υποστήριξη και τα μηνύματα του και υπερασπίζεται τον οδηγό του και την εικοσαετή εμπειρία του δηλώνοντας πως όλοι στην ομάδα είναι έκπληκτοι για την ποινή.
Ο ίδιος ο Ισπανός πιλότος δήλωσε πως πιστεύει ότι αν ο Russell δεν είχε έξοδο, το θέμα δεν θα είχε τέτοιες διαστάσεις, φέρνοντας παράδειγμα τις επικές μονομαχίες του στην Imola το 2005-06, και πέρυσι στην Βραζιλία.


Ο ίδιος επέλεξε διαφορετική προσέγγιση στην είσοδο της στροφής 6, φρενάρει νωρίτερα για να έχει καλύτερη έξοδο.


Το έχει κάνει πάμπολλες φορές και το προσωπικό ερώτημα που θέτω είναι, γιατί ενώ οι μάχες του Ισπανού με M. Schumacher, με Vettel, με Hamilton, ακόμη και με τον Perez, παρουσιάζονται ως πρότυπα για σεμινάριο οδηγικής ικανότητας και κανένας από τους παραπάνω δεν βγήκε εκτός; Να προκάλεσε δηλαδή μια έξοδο ο Alonso;
Μήπως γιατί οι αντίστοιχοι αντίπαλοι του ήταν εξίσου κορυφαίας κλάσης; Ότι ήταν κορυφαίοι δεν τίθεται προς συζήτηση, αλλά δεν θα αναφέρω πολλά παραδείγματα, το Silverstone το 2014 πόσες φορές στο γύρο ο Ισπανός και ο Vettel ακολουθούσαν διαφορετικές γραμμές; Ή στο Μεξικό με τον Hamilton παλαιότερα;


Μήπως ο οδηγός της Mercedes, ανεξάρτητα του τι έκανε η γριά ισπανίδα αλεπού,  έπρεπε να είναι πιο "έτοιμος" και υποψιασμένος; Ο Russell πάντως μιας και το αναφέρουμε δεν έχει δώσει και τα καλύτερα δείγματα σε συνθήκες πίεσης. Και πέρυσι στη Σιγκαπούρη τέθηκε εκτός από λάθος του.
Στο φινάλε μιλάμε για αγωνιστική οδήγηση, ο κάθε πιλότος κοιτάει πως να είναι καλύτερος και πως θα προσπεράσει ή πως θα αμυνθεί με όλους τους τρόπους. Ο Alonso έπαιξε με το μυαλό του Russell και ο Βρετανός πιάστηκε στον ύπνο νομίζω.


Όσο για την ποινή; Υπερβολική, όπως τη θεωρούν οι περισσότεροι που δεν λησμονούν το "if you don't go for a gap that exist, you are no longer a racing driver" ..

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

 




Ad Code