Για μία ακόμη φορά οι Καταλανοί έχουν έντονα παράπονα από την διαιτησία.

Στην Μπαρτσελόνα αμφισβητούν έντονα την διαιτησία του χθεσινού ντέρμπι (1-3) και κυρίως για την καθοριστική ,για την εξέλιξη του παιχνιδιού, φάση του πέναλτι, με το οποίο η Ρεάλ προηγήθηκε με 1-2.

Τα καταλανικά μέσα ,θεωρούν ότι ο αρχηγός της «βασίλισσας» κάνει δύο επιθετικά φάουλ πριν τον τραβήξει ο Λανγκλέ και κάνει το πέναλτι.