ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

6/recent/ticker-posts

Ad Code



 

MAX ...IMUM DRIVE ... VETTEL

Τελευταία φορά που το τσίρκο της F1 έλαβε χώρα στη Μαλαισία και η παράσταση που δόθηκε μας χάρισε έντονα συναισθήματα που ήταν συνέχεια ουσιαστικά αυτών της Σιγκαπούρης.

Αν μετά την Σιγκαπούρη οι ελπίδες της Ferrari και του Vettel να πάρουν το φετινό πρωτάθλημα δέχτηκαν ένα μεγάλο πλήγμα, οι κατατακτήριες του Σαββάτου ήταν η ταφόπλακα στο όνειρο των Φερραρίστοι. Ο Γερμανός ενώ ήταν το φαβορί για να πάρει την πρώτη θέση ,όχι μόνο είδε των Hamilton να παίρνει την 70η του Pole, αλλά ο ίδιος δεν κατάφερε καν να συμμετάσχει,με αποτέλεσμα την Κυριακή να εκκινεί από την τελευταία θέση.Μόνη ελπίδα για την Ferrari η δεύτερη θέση του Raikkonen και οι δύο Red Bull που σε κάθε αγώνα δείχνουν πως έχουν κλείσει την ψαλίδα. Την Κυριακή όμως το δράμα για τους κόκκινους είχε και συνέχεια. Λίγα μόλις λεπτά πριν τα πράσινα φώτα, το μονοθέσιο του Raikkonen, προφανώς με πρόβλημα στην υβριδική μηχανή, αποσύρθηκε από τον αγώνα, απογοητεύοντας όλους τους οπαδούς του Φινλανδού αλλά και όσους ήλπιζαν πως θα βλέπαμε μια μονομαχία στα ίσα ανάμεσα σε Mercedes και Ferrari.Τελικά είδαμε μάχη χάρη στον εορτάζοντα  Max, που το Σάββατο έγινε μόλις είκοσι ετών και τον Hamilton με τελικό νικητή τον μικρό. Στον τέταρτο γύρο κατάφερε να προσπεράσει τον Άγγλο και ουσιαστικά δεν απειλήθηκε από εκείνο το σημείο ως το τέλος του αγώνα βλέποντας για δεύτερη φορά πρώτος την καρό σημαία. Πιο πίσω ο Vettel κάνοντας έναν απίστευτο αγώνα εκκινώντας με την πιο σκληρή γόμα προσπερνούσε όποιον είχε μπροστά του αναγκάζοντας τους ανθρώπους της Mercerdes, ήδη από τον δωδέκατο γύρο, να προειδοποιούν τον Hamilton πως ίσως προς το τέλος τους αγώνα ο οδηγός της Ferrari να βρεθεί κοντά του. Κοντά του δεν βρέθηκε αλλά ο Vettel προσπερνώντας με undercut αρχικά τον Bottas , ο οποίος δείχνει πως λειτουργεί ουσιαστικά περισσότερο ως φρένο παρά ως διεκδικητής τίτλου, στη συνέχεια βρέθηκε πίσω από την δεύτερη Red Bull του Ricciardo.Ο Αυστραλός με την σκληρή γόμα κατάφερε να αποκρούσει την επέλαση του Vettel και να ανεβεί τελικά στο βάθρο.
Εντύπωση πάντως προκαλεί η κακή εικόνα της Mercedes σε μία πίστα όπου το γκάζι είναι πατημένο κατά 73% αλλά και η διπλή "αναποδιά" στα μονοθέσια της Scuderia.Αν αναλογιστεί κανείς πως σε δύο αγώνες ο Vettel αντί να βάλει 50 βαθμούς στο τσεπάκι του φεύγει μόνο με 12, μπορεί να καταλάβει και γιατί ενώ έχει λήξει ο αγώνας στη Μαλαισία και έχουν τερματίσει όλοι,ο ίδιος καταλήγει με κατεστραμμένο μονοθέσιο και λαθρεπιβάτης πάνω σε μια Sauber...






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

 




Ad Code