Σαν να μην πέρασε μια μέρα από την προηγούμενη Κυριακή και τον τελευταίο αγώνα στο Baku, όπου νικητής αναδείχτηκε ο Daniel Ricciardo σε ένα επεισοδιακό Grand Prix,
και νωρίτερα (σ.σ. εχτές) βγήκε το πόρισμα του συμβουλίου της παγκόσμιας ομοσπονδίας αυτοκινήτου, χωρίς επιπλέον ποινή για τον Sebastian Vettel.
‘Γεμάτο’ το κενό από εξελίξεις αλλά σιγά σιγά οδεύουμε στο Αυστριακό Grand Prix, στο καταπράσινο Red Bull ring, που από την Πέμπτη θα βρίσκονται οι ομάδες για να συνεχιστεί η μάχη του φετινού πρωταθλήματος.
Το Grand Prix της Αυστρίας, μπήκε και πάλι στο καλενταρι του παγκόσμιου πρωταθλήματος το 2014 και έχει προσφέρει αρκετές συγκινήσεις με αποκορύφωμα -θεωρούμε- τον περσινό αγώνα, όπου ο Lewis Hamilton και ο Nico Rosberg συγκρούστηκαν στον τελευταίο γύρο.
Η πίστα έχει μήκος 4,300 χλμ, ενώ τα μονοθέσια γυρνάνε για 71 γύρους στο καταπράσινο -παραδοσιακό για Formula 1- τοπίο.
Λίγη.. προϊστορία της πίστας
Ο πρώτος αγώνας που φιλοξενήθηκε στα Αυστριακά εδάφη ήταν το 1964, στο Zeltweg, κατόπιν αφού θεωρήθηκε πολύ επικίνδυνη η πίστα, αγώνας διεξήχθη ξανά το 1970, στο Österreichring πια και επί 17 συναπτά έτη είχαμε το Αυστριακό Grand Prix, όπου για άλλη μια φορά διακόπηκε αφού η διαδρομή ήταν μεγάλη πια για τα σύγχρονα δεδομένα του αθλήματος.
Το 1997, στο Α-1 Ring, ξαναείδαμε αγώνα στην καταπράσινη και πανέμορφη Αυστρία έως και το 2003, πριν διακοπεί για τελευταία φορά μέχρι το 2014, όπου η ώθηση της Red Bull, έπαιξε σίγουρα το ρόλο της καθώς είναι το ‘σπίτι’ της.
Ο οδηγός με τις περισσότερες νίκες στο συγκεκριμένο αγώνα είναι ο Alain Prost με 3 νίκες το 1983, 1985 και το 1986, ενώ στους κατασκευαστές πρώτη είναι η Mclaren με 6. Από τους εν ενέργεια πιλότους έχει μια νίκη ο Lewis Hamilton(2016) ενώ η Mercedes έχει πανηγυρίσει και τις 3 τελευταίες χρονιές αφού ο Nico Rosberg πανηγύρισε εκεί το 14 και το 15.
Last lap drama!!
Τρεις από τους πιο συναρπαστικούς αγώνες που φιλοξένησε η Αυστρία ήταν το 1982 όπου είχαμε δραματικό φινάλε με τον Elio de Angelis να τερματίζει μόλις για 0,050 sec μπροστά από το Keke Rosberg σε ένα από τα πιο κλειστά photo finish της ιστορίας.
Το 2002 και πάλι με τις Ferrari να πρωταγωνιστούν με τα team orders, όπου ανάγκασαν τον Rubens Barrichello να δώσει τη θέση του στο M. Schumacher, αυτός διάλεξε τον πιο εμφατικό τρόπο για να εκφράσει τη δυσαρέσκεια του, αλλάζοντας θέση στο νήμα!
Ενώ και ο περσινός αγώνας μας επιφύλλασε και πάλι δράμα στον τελευταίο γύρο αφού όπως προείπαμε ο Hamilton πήρε την πρωτοπορία του αγώνα στον τελευταίο γύρο μετά από σύγκρουση με τον team mate του!
Ενώ μια από τις πιο χαρακτηριστικές νίκες του Μ. Schumacher ήταν το 2003 που ενώ κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού του πήρε φωτιά στο μονοθέσιο του, στο σημείο της μάνικας, αυτός στοϊκά αφέθηκε στους μηχανικούς της Ferrari όπου αντέδρασαν αστραπιαία, σβήνοντάς τη και αυτός στη συνέχεια οδήγησε σα να μη συνέβη τίποτα προς άλλη μια νίκη..
Ακολουθούν ο πίνακας με τις επιλογές των ελαστικών των οδηγών και το γράφημα με τα χαρακτηριστικά της πίστας από την Pirelli:
0 Σχόλια