Μένουμε σπίτι: Ασκήσεις γυμναστικής



Για πολλούς είναι δύσκολο να προσαρμοστούν και να παραμείνουν ψύχραιμοι στους συνεχώς μεταβαλλόμενους περιορισμούς και την πολιτική για την πρόληψη της εξάπλωσης του κορονοϊού από χώρα σε χώρα.  Σας παρουσιάζουμε κάποιες ασκήσεις γυμναστικής για όλες αυτές τις ημέρες που παραμένουμε σπίτι λόγω του κορωνοϊού για να διατηρήσουμε τη φόρμα μας και την φυσική μας κατάσταση.

  • Τι χρειάζεσαι: Λίγο χώρο, χρόνο (έχεις αρκετό πιστεύω  ) και διάθεση φυσικά,τίποτα άλλο.
  •  Πότε να το κάνεις: Όποτε πιστεύεις , καλό θα ήταν κάθε μέρα με μια ξεκούραση ανά 2 μέρες .
  • Πώς να το κάνεις: Το πρόγραμμα αποτελείται από 6 ασκήσεις που εκτελούνται η μία μετά την άλλη ( κυκλική μορφή).  Όταν ολοκληρώσεις των κύκλο, ξεκουράσου 4-5 λεπτά κι εκτέλεσε την σειρά  πάλι από την αρχή. 
Πάμε λοιπόν.

  1. : Πλάγια μετακίνηση



 Όρισε την απόσταση να είναι 2,5-3 μέτρα.

Προσπάθησε να έχεις τα γόνατα λυγισμένα  όσο μπορείς  κατά την μετακίνηση, από το ένα σημείο στο άλλο. όσο πιο λυγισμένα τόσο το καλύτερο για σένα.
Χρόνος: περίπου 45'' με  60''.


2: Πλάγια άλματα





Να προσγειώνεσαι με λυγισμένο το πόδι.
Βρές ρυθμό και όσο γίνεσαι καλύτερος να μεγαλώνεις την απόσταση. Εάν μπορείς και το ένα πόδι  να πηγαίνει προς τα πίσω όπως η εικόνα 
 Χρόνος περίπου 45''.


3: Κίνηση ορειβάτη




Το γόνατο να φτάνει κοντά στο στήθος. Κάνε την όσο πιο γρήγορα μπορείς.
Χρόνος: Περίπου 50'' με 60'' ανάλογα πόσο θα αντέξεις.


4: Άλματα βατραχάκια.


Από τις πιο αγαπημένες που ασκήσεις ,διότι συνδυάζει  εκγύμναση πολλών μυικών ομάδων και φυσικά είναι  διασκεδαστική.
Με το που προσγειώνεσαι, να πηγαίνεις αμέσως σε θέση καθίσματος. Σφίξε την κοιλιά σου για να γίνεις πιο εκρηκτικός.
Χρόνος: 30''

Εναλλακτική άσκηση σε στάσιμη θέση είναι τα σε όλους μας γνωστά καθίσματα (πιο εύκολη πιστεύω).Σταθείτε όρθιοι με τα πόδια σας ανοιχτά στο άνοιγμα των ώμων σας. Μοιράστε το βάρος σας στις φτέρνες, ανεβάζοντας ελάχιστα τα δάχτυλα των ποδιών σας. Πιέστε προς τα πίσω τους γλουτούς σας και χαμηλώστε τους  σαν να πάτε να κάτσετε σε μια καρέκλα.μην αφήνετε τα γόνατά σας να περνούν μπροστά από τα δάχτυλα των ποδιών σας
Χρόνος : 8 επαναλήψεις των 3 σετ.

5 :Άλμα με προβολές


Να αλλάζεις τα πόδια στον αέρα.  Να κουνάς τα χέρια για να βρίσκεις ρυθμό.Τα χέρια  με τα πόδια θα πρέπει να έχουν αντίθετη τροχιά ,ώστε να βρεις ρυθμό.
Χρόνος: Περίπου 40''.


6: Σανίδα


Τέλος, η απλούστερη άσκηση που ενδυναμώνει πραγματικά όλο το σώμα είναι η σανίδα. Όταν καταφέρετε να την κρατήσετε για ένα λεπτό, θα έχετε φτάσει σε πολύ καλά επίπεδα αντοχής. Στηριχτείτε στους αγκώνες σας, κρατήστε ώμους σταθερούς , η λεκάνη ίσια με τον κορμό και ευθυγραμμίστε τα γόνατά σας.







Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια