ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

6/recent/ticker-posts

Ad Code



 

F1: Πέντε λόγοι(παραπάνω) για να δούμε το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1


Βρισκόμαστε μεσούσης της περιόδου που τα νέα μονοθέσια ή τα νέα livery αυτών παρουσιάζονται από τις ομάδες, ενώ οι χειμερινές δοκιμές είναι προ των πυλών.
Ferrari, Mercedes, Renault, Mclaren αλλά και η Alpha Tauri μας σύστησαν τα "όπλα" τους για το 2020. Αλλά πέρα από την δεδομένη αισθητική τους(οι φίλοι της F1 αγαπούν το σπορ όπως και αν είναι τα μονοθέσια-εδώ αντέξαμε το 2014!) υπάρχουν και άλλοι λόγοι που αξίζει να δει κανείς το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2020. Το τελευταίο πριν τις μεγάλες αλλαγές που επέρχονται το 2021.
Του Κώστα Νασιάκου 

Τους Leclerc-Verstappen 
Το αύριο της Formula 1 είναι εδώ. Από τη μια ο Μονεγάσκος Charles Leclerc με τη Ferrari και από την άλλη ο ιπτάμενος Ολλανδός Μax Verstappen της Red Bull Racing Honda. Οι πρώτες μάχες μεταξύ τους δόθηκαν το 2019 και ήταν συναρπαστικές(βλέπε Αυστρία, Μ. Βρετανία). 
-Ο νεαρός πιλότος της Ferrari ήρθε για να.. μείνει στο Μαρανέλο και ήδη δυσκόλεψε αρκετά τον 4 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και teammate του, Sebastian Vettel. Α, και για να μην ξεχνιόμαστε, πήρε τις περισσότερες pole positions πέρυσι κάτι που είχε να συμβεί για πιλότο της Ferrari από τα χρόνια του M. Schumacher. 
O Charles Leclerc στην πρώτη του χρονιά με τα χρώματα της Scuderia Ferrari 
-"Είναι ένας από τους καλύτερους στην πίστα, αλλά δεν είναι ο θεός", τάδε έφη Max Verstappen. 
Το σχόλιο του δεν αφορούσε κάποιον τυχαίο πιλότο, αλλά τον έξι φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Lewis Hamilton. O Verstappen στοχεύει πολύ ψηλά φέτος και σε συνδυασμό με την προσδοκώμενη βελτίωση της Honda ο ατίθασος Max, θα πάρει όποιον βρει ο… χάρος στο διάβα του! Προσωπικά πιστεύω ότι επειδή και ο Leclerc έχει δείξει τον αγωνιστικό τσαμπουκά του απέναντι στον ωριμότερο πλέον Verstappen, οι δύο τους θα μας καθηλώσουν και τη φετινή χρονιά με τα επόμενα επεισόδια να αναμένονται με κομμένη την ανάσα.

Τον Vettel στην τελευταία ευκαιρία του 
Πολλά ακούστηκαν (και) την τελευταία χρόνια για τον Γερμανό πιλότο της Scuderia. Ο Seb ήρθε με τις δάφνες ενός πολύπρωταθλητή που θα σήκωνε τη θρυλική ομάδα στις πλάτες του, οδηγώντας την στον μηχανοκίνητο Όλυμπο: την κορυφή της F1. Βρισκόμαστε όμως πέντε χρόνια μετά την έλευση του και η πορεία του Sebastian με την κόκκινη στολή μόνο ανοδική δεν είναι. Αυτό που δεν τιμά το ταλέντο του είναι ότι δυο χρονιές είχε ισάξιο μονοθέσιο με την Mercedes, αλλά "έπεσε" μέσα σε ένα κυκεώνα λαθών και βιαστικών κινήσεων που ήταν μοιραίες για την έκβαση της διεκδίκησης του τίτλου. Πέρυσι η άφιξη του Leclerc κάθε άλλο παρά ενθαρρυντική ήταν για Γερμανό, ο οποίος βάλλεται πλέον σε κάθε ευκαιρία από τον ιταλικό τύπο. Το 2020 είναι η τελευταία χρονιά πριν τη λήξη του συμβολαίου του με τη Ferrari, και επειδή όπως ο ίδιος τονίζει μπορεί να είναι πατέρας τριών παιδιών αλλά του αρέσει ακόμα να οδηγεί στο όριο, ας μην βιαστούμε να τον ξεγράψουμε από τον χάρτη. Μια ώθηση είναι αρκετή για τον πεισματάρη Γερμανό, και από τι μαθαίνουμε η κρούση της Ferrari για ανανέωση ίσως να μην αργήσει πολύ.. 
O Sebastian Vettel ακολουθούμενος από τον Charles Leclerc στο GP Βραζιλίας 

Την Mclaren
 
Η Mclaren επιστρέφει μετά τις απαραίτητες κινήσεις που έκανε σε οργανωτικό και διοικητικό επίπεδο. Πέρυσι είχε μια χρονιά που γέμισε προσδοκίες όλους τους φαν της. Η ιστορική ομάδα τερμάτισε στην 4η θέση στους κατασκευαστές και με εικόνα μάλιστα που φανερώνει πως υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτιώσης. Το οδηγικό της δίδυμο υπόσχεται πάρα πολλά με τους Sainz και Norris να δείχνουν πως μπορούν να ανταπεξέλθουν στη νέα σελίδα της ομάδας. Το 2020 ο στόχος πλέον είναι οι θέσεις του βάθρου και όλοι θέλουμε να βλέπουμε την Mclaren να μάχεται τους κορυφαίους. Ευελπιστούμε αυτή σεζόν να αποτελέσει μια ευχάριστη νότα συνεχίζοντας την ανοδική πορεία της. 
O Lando Norris με τη Mclaren στο GP του Austin το 2019

Τον Russell, τον Ocon αλλά και τον ρούκι Latifi
Αν πούμε ότι δεν θέλουμε την πάλαι ποτέ κραταιά ομάδα του Γκροουβ να πρωταγωνιστεί θα είναι ψέμμα και ταυτόχρονα ουτοπικό. Και αυτό γιατί όλοι θέλουμε την Williams να επανέλθει στην κορυφή αλλά κάτι τέτοιο δεν γίνεται απ'τή μια μέρα στην άλλη. Ειδικά όταν παλεύεις στις πίσω θέσεις της κατάταξης. Όμως εκεί που μπορούμε να εστιάσουμε είναι ο George Russell. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για το ταλέντο του, ενώ πέρυσι στην ρούκι χρονιά του έκανε μεστές εμφανίσεις και πάνω από τις δυνατότητες του μονοθέσιου του. Η διαφορά του με τον Robert Kubica (o ομόσταυλος του την περασμένη χρονιά) χαοτική.. 
O George Russell της Rokit Williams Racing 

-Ο teammate του Βρετανού από φέτος θα είναι ο Nicola Latifi, στην πρώτη του  χρονιά στην F1, προερχόμενος από την F2. Δεδομένος ο πακτωλός χρημάτων από τις χορηγίες που έχει, αλλά ας του πιστώσουμε λίγο οδηγικό χρόνο. 
-Ένας χρόνος μακριά από τις πίστες για τον Esteban Ocon, ευτυχώς όμως για εμάς ο Γάλλος επιστρέφει με την ομάδα της Renault. Ο Ocon να υπενθυμίσουμε πως αγωνίστηκε με τα χρώματα της Racing Point(Force India τότε) το 2018, έχοντας teammate του τον Sergio Perez. Ο Μεξικανός τα βρήκε σκούρα ουκ ολίγες φορές απέναντι του και δεν έλειψε από κανέναν ο αγωνιστικός εγωισμός όταν χρειάστηκε, αλλά η ομάδα τους.. τα χρειάστηκε. Για όσους δεν θυμήθηκαν ακόμη το νεαρό Γάλλο, είναι αυτός που κυνηγούσε ο Max Verstappen μετά το GP Βραζιλίας θεωρώντας τον υπαίτιο για την απώλεια της 1ης θέσης και της νίκης ύστερα από επαφή μεταξύ τους σε ντουπλάρισμα(!). Φέτος αναμένουμε να μας προσφέρει αρκετές συγκινήσεις καθώς ο Ocon θέλει να αποδείξει πως αυτή τη φορά ήρθε για να μείνει, και θα έχει ενδιαφέρον η συνύπαρξη του με τον Daniel Ricciardo. 
Στα αριστερά ο Esteban Ocon που επιστρέφει με τα χρώματα της Renault 

Τον πρωταθλητή Lewis Hamilton 
Το στοίχημα φέτος για τον πρωταθλητή είναι μεγάλο: να ισοφαρίσει τους τίτλους του Grand Master M. Schumacher. Αν η W11 που παρουσιάστηκε είναι άξια αγωνιστικά όσο η ομορφιά της τότε θα δούμε πολλά ρεκόρ να καταρρίπτονται από τον Lewis Hamilton. Ο ίδιος ο Βρετανός δηλώνει πιο έτοιμος από ποτέ και περιμένει τους διεκδικητές να του βάλουν δύσκολα! Εμείς θα είμαστε εδώ να τον απολαύσουμε να (ξανά)γράφει τα βιβλία της Formula 1...

O παρακάτω πίνακας είναι ενδεικτικός του πόσο κοντά βρίσκεται ο Lewis στο.. απόλυτο:

Schumacher
Hamilton
Poles
68
88
Νίκες 
91
84
Τίτλοι 
    7   
6
Ταχύτεροι γύροι 
77
47
Hat Tricks (Pole, Νίκη, Ταχ. Γύρος)
22
15
Βάθρα 
155
151
Front Rows
116
145
Τερματισμός στους βαθμούς 
221
213
Γύροι επικεφαλής 
5,111
4,486
Top 10 Finishes
226
216 588

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

 




Ad Code