Ίση μεταχείριση και επέκταση συμβολαίου κέρδισε ο Charles Leclerc στην πρώτη του σεζόν στη Ferrari. Καθόλου άσχημα…


To 2019 ήταν η πρώτη κοινή για τους δύο πιλότους της Ferrari, Sebastian Vettel και Charles Leclerc.
Ο Μονεγάσκος, προϊόν της Ακαδημίας της Ferrari, αποδείχθηκε ταχύτατος και με τις εμφανίσεις του έκανε τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και ομόσταυλο του, να μοιάζει "χαμένος". Επιπλέον κέρδισε και την ανανέωση συμβολαίου με τη θρυλική ομάδα διάρκειας 5 ετών σύμφωνα με σημερινές ανακοινώσεις (23/12).
Ας πάρουμε όμως από την αρχή τις εξελίξεις. 
Ο Vettel πιέστηκε αρκετά (και) τη φετινή σεζόν και ένας λόγος παραπάνω ήταν ο νεαρός teammate που συνέβαλε άθελά του στην ασταθή απόδοση του, και στην αμφισβήτηση της πρωτοκαθεδρίας του στην Scuderia. O Γερμανός τερμάτισε 5ος στην τελική βαθμολογία συγκεντρώνοντας 240 βαθμούς έναντι 264 που κατέκτησε ο Leclerc που τερμάτισε 4ος στην βαθμολογία. 

Η εντυπωσιακή σεζόν του Leclerc δεν μετριέται μόνο σε αριθμούς, που και εκεί επικράτησε του Seb: ο Μονεγάσκος κατέκτησε 7 pole positions και 2 τρεις νίκες, έναντι μίας του Γερμανού, στη Σιγκαπούρη. Υπήρξαν ωστόσο αρκετά επεισόδια μεταξύ τους που η Ferrari δεν ήταν έτοιμη να διαχειριστεί, ειδικά την ώρα των αγώνων. Ο Leclerc έδειξε από την αρχή τις δυνατότητες του, όντας ταχύτερος του Γερμανού, απαιτώντας να αλλάξουν θέσεις. Μόνο στον Καναδά ο Vettel θύμισε τον παλιό καλό Vettel, αλλά και εκεί έκανε λάθος υπό την πίεση του Hamilton, που κατέκτησε τελικά τη νίκη, αφήνοντας στον πιλότο της Ferrari μόνο το ταμπελάκι του Νο1 κάτω από το βάθρο. 
Ο Vettel μάλιστα συνέβαλλε και στην πρώτη νίκη του Charles στο Spa, όταν κράτησε πίσω του τον Hamilton για αρκετούς γύρους, "εξασφαλίζοντας" την ασφαλή νίκη. Στην συνέχεια στην Monza ο Leclerc και πάλι τράβηξε μπροστά, παίρνοντας μια παλικαρίσια νίκη γνωρίζοντας την αποθέωση από τους tifosi. Πόσο εύκολο ήταν λέτε να βλέπει να συμβαίνουν αυτά ο Vettel; 

Η Ρωσία ήταν ένα από τα ρεσιτάλ των team radio των κόκκινων: θυμίζω τη συμφωνία πριν την εκκίνηση, ο Leclerc στην pole, o Vettel 3ος και ο Hamilton 2oς. Οι πιλότοι της Scuderia για να εκμεταλλευτούν την μεγάλη ευθεία συμφώνησαν να πάρει το slip streaming o Vettel και ας περνούσε μπροστά, καλύτερα αυτός πάρα ο Hamilton. Ή μήπως όχι; Ο Γερμανός πήρε τα ηνία στην πρώτη στροφή και έγινε… καπνός κάνοντας και τον Leclerc να βγάζει καπνούς. "Ευτυχώς" μετά τα πιτ στοπ ο κινητήρας του Vettel παρέδωσε πνεύμα δίνοντας άλλη μια νίκη τακτικής στη Mercedes. Και στη Σιγκαπούρη υπήρξε γκρίνια για το πότε ο Vettel θα ανταπέδιδε τη βοήθεια στον νεαρό ομόσταυλο του, αλλά σιγά μην άφηνε Γερμανός να του ξεφύγει η μοναδική νίκη του τελικά μέσα στη χρονιά. 
Το γενικό κλίμα που έχει επικρατήσει φέτος στα γκαράζ της Gestione Sportiva το καταλαβαίνουμε. Οι όποιες διασταυρώσεις υπήρξαν, οδήγησαν στην κλιμάκωση του Grand Prix της Βραζιλίας. Σε μια σύγκρουση που έβαλε τέλος στον αγώνα και των δύο πιλότων της Ferrari.
Μετά τον αγώνα, ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto είπε ότι ήταν κάτι που έπρεπε να συμβεί στη Ferrari. Τώρα χωρίς μεγάλες απώλειες εφόσον το πρωτάθλημα έχει κριθεί, έτσι ώστε να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν το θέμα το 2020.

Τη ίδια άποψη συμμερίζεται και ο CEO της Ferrari Louis Camilleri.
Η σύγκρουση ανάμεσα στους Sebastian Vettel και Charles Leclerc ήταν μια "απαραίτητη" κρίση διαχείρισης φέτος για να θεσπιστούν οι βασικοί κανόνες εντός της ομάδας. Ο Ιταλός μιλώντας στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, σε ένα γιορτινό γεύμα για το τέλος της σεζόν, ο Camilleri υποστήριξε αυτή τη θέση, αντιμετωπίζοντας παράλληλα τις «αντιληπτές προκλήσεις, τις εντάσεις μεταξύ τους και κάποιες επικρίσεις για την αδυναμία μας να τις διαχειριστούμε».
Ο Louis Camillieri

"Έχουν γραφτεί πολλά," είπε ο Camilleri. "Πρέπει να γνωρίζετε ότι πίσω από κλειστές πόρτες γίνονται πολλά.
Υπάρχει μεγάλος σεβασμός μεταξύ τους, αστειεύονται μαζί, και υπάρχει μια πολύ καλή σχέση.
Είναι σαφές ότι και οι δύο είναι πολύ ανταγωνιστικοί και η Βραζιλία ήταν ένας εφιάλτης.
Ωστόσο, τώρα η κατάσταση έχει ξεκαθαρίσει και νομίζω ότι μερικές φορές χρειάζεται μια κρίση για να τοποθετήσεις τα κομμάτια στην κατάλληλη θέση.
Νομίζω ότι και οι δύο συνειδητοποίησαν ότι η Ferrari ήταν η μεγάλη χαμένη σε αυτή τη σύγκρουση που ενεπλάκησαν."

Ο Louis Camilleri, που ανέλαβε να αντικαταστήσει τον Sergio Marcionne, μετά το θάνατο του τελευταίου πέρυσι το καλοκαίρι, συνέχισε πλέκοντας το εγκώμιο του Leclerc:

"Όλοι γνωρίζαμε ότι ο Charles έχει πολύ ταλέντο",. Νομίζω ότι έχει εκπλήξει ακόμη και εμάς ως προς το τι ήταν ικανός να κάνει.
Αυτός έγινε ισχυρότερος όχι μόνο ως οδηγός αλλά ως αναπόσπαστο μέρος της ομάδας.
Για εμάς, αυτό είναι πολύ σημαντικό. Έχει μια μεγάλη σχέση με την ομάδα και συνεχίζει να βασίζεται σε αυτό."

Ενώ εν αντιθέση με το τρέχον έτος, όταν η Ferrari έδωσε αρχικά το Vettel προνομιακή μεταχείριση όπου χρειαζόταν λόγω της εμπειρίας του, η ομάδα δεν σκοπεύει να προσδιορίσει ένα υποθετικό οδηγό νο1 για την επόμενη σεζόν. 

"Αυτή είναι η σωστή επιλογή τότε", δήλωσε ο Matia Binotto.
"Όταν φτάσουμε στην Αυστραλία, θα είναι ελεύθεροι να αγωνιστούν και δεν θα υπάρξει νο1 οδηγός.
Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι ότι η ομάδα παραμένει η πρώτη μας προτεραιότητα».

Και επίσημα λοιπόν ίσο καθεστώς για τους πιλότους της Ferrari από τη νέα χρονιά, κάτι που οδήγησε και στην γρήγορη ανανέωση του Μονεγάσκου με την ένδοξη ιταλική ομάδα. 

Ενδιαφέρον θα έχει από εδώ και εμπρός η απόδοση και η γενική συμπεριφορά του Sebastian Vettel. Θα καταφέρει άραγε να κρατήσει τα σκήπτρα;

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια