ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

6/recent/ticker-posts

Ad Code



 

GP Ρωσίας_Νικητής ο Lewis Hamilton σε ένα ανατρεπτικό αγώνα!


Η Ferrari μπορεί να έχει το momentum μέχρι τις χθεσινές κατατακτήριες, αλλά ο σημερινός αγώνας στο Sochi Autodrom ανέδειξε νικητή τον Lewis Hamilton με τη Mercedes μάλιστα να κάνει το 1-2. 

Η Ferrari πετάει μετά την καλοκαιρινή διακοπή. Και αν οι επιτυχίες του Charles Leclerc σε Spa και Monza ήταν αναμενόμενες λόγω κινητήριας μονάδας, η νίκη του Vettel στη Σιγκαπούρη με 1-2 της Scuderia είναι αυτή που απέδειξε τα σωστά βήματα που (επιτέλους) έγιναν στο Μαρανέλο. Η Ferrari έφερε αναβαθμίσεις και σε συνδυασμό με νέο πάτωμα, λειτούργησαν σε μια πίστα που δεν την ευνοούν απόλυτα. 
Έτσι φτάσαμε και στο Sochi με τις Ferrari να συνεχίζουν να υπερέχουν στις ελεύθερες δοκιμές και στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Leclerc πανηγύρισε την 4η συνεχόμενη pole position, πράγματα που είχαν να συμβούν από το μακρινό 2000 και τον M. Schumacher! Ο Hamilton μετά το τέλος της διαδικασίας μίλησε για "jet mode" των κόκκινων μονοθέσιων. Ο Βρετανός αν και 0,4 πίσω από τον Leclerc, μπήκε σφήνα στις δύο Ferrari. 

Αυτό δεν το αναφέρουμε τυχαία, αφού εκεί χτίστηκε και όλο το σενάριο του πρώτου μέρους του Ρωσικού GP. Ο Leclerc συμφώνησε στην εκκινήση να μείνει εμπρός από το μονοθέσιο του Sebastian Vettel για να πάρει τον καθαρό αέρα και τα έξτρα χιλιόμετρα, αντί να τραβηχτεί στα δεξιά που βρίσκεται ο 2ος Hamilton. Η Ferrari στην πρώτη στροφή κατάφερε να έχει τα μονοθέσια της στις δύο πρώτες θέσεις, με τον Vettel να προσπερνά Hamilton και Leclerc! Αυτό δεν είχε προβλεφθεί μάλλον από την Ferrari και κάπου εκεί άρχισε ένα ατελείωτο γαϊτανάκι team radio με τον Leclerc να ζητά πίσω τη θέση όπως συμφωνήθηκε(!).

Μετά το SC που βγήκε στον πρώτο γύρο λόγω σύγκρουσης των Grosjean-Giovinazzi και Ricciardo που μάχονταν στις πισω θέσεις, οι μηχανικοί αγώνα της Ferrari αντί να ξεκαθαρίσουν πως θα αλλάξουν θέσεις με τα πιτ στοπ, άφησαν τους πιλότους της να αναλώνονται στο ποιος θα περάσει πρώτος. Παρόλη τη "φαγωμάρα" , έτσι τελικά έγινε: μπήκε πρώτος ο Leclerc στα πιτ στον 22ο γύρο, ο Vettel μπήκε(ελεγχόμενα) λίγους γύρους μετά(28ο) βγαίνοντας 2ος, λίγο πίσω από τον teammate του. Οι δύο Mercedes θα πραγματοποιούσαν την αλλαγή ελαστικών αργότερα λόγω της μεσαίας γόμας. Επειδή όμως δεν γίνεται να υπολογίζουμε όλες τις παραμέτρους, να που το μονοθέσιο του Vettel στον γύρο εξόδου σταματά με πρόβλημα στην MGU-H! Αυτό φέρνει το Virtual SC στην πίστα, γεγονός που ευνοεί πάντα, αυτούς που δεν είχαν κάνει στάση στα πιτ: ο Hamilton με αυτόν τον τρόπο πέρασε ανέλπιστα στην κορυφή με την soft γόμα έναντι του Leclerc που είχε περάσει στην medium κάποιους γύρους πριν. 

Έτσι η Ferrari που είχε όλες πιθανότητες με το μέρος της τώρα βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο. Αλλά τα ατυχήματα δεν σταματούν εδώ: ο George Russell έχει άσχημη έξοδο με το μονοθέσιο της Williams, και φέρνει το Safety Car αυτήν την φορά στην πίστα. Η Ferrari βάζει τον Leclerc στον επόμενο γύρο, ξέροντας ότι έχει την ταχύτητα να ανακτήσει αρχικά την 2η θέση από τον Bottas λόγω της στάσης, και εν συνεχεία να κυνηγήσει τον Hamilton  που βρισκόταν στην πρώτη θέση με 20 γύρους περίπου να απομένουν. Όλα αυτά φυσικά με το πλεονέκτημα που θα έπαιρνε με την soft γόμα. 

Τελικά όμως, και τα δύο μονοθέσια της Mercedes πατούσαν πολύ καλά στην πίστα, σε αυτό το σημείο του αγώνα. Ο Leclerc συνέχισε μέχρι την καρώ σημαία κολλημένος πίσω από τον ατάραχο Φινλανδό της Merc αλλά δεν μπόρεσε να κάνει το κάτι παραπάνω. O Lewis Hamilton έτσι πανηγύρισε μια ανέλπιστη νίκη, την 82η και 9η φετινή του, που τον φέρνει ακόμη πιο κοντά στον 6ο παγκόσμιο τίτλο! 

Από εκεί και κάτω οι δύο Red Bull πραγματοποίησαν ικανοποιητικό αγώνα με δεδομένες τις ποινές που είχαν οι δύο πιλότοι της: ο Max Verstappen εκκίνησε 9ος και τερμάτισε 4ος, ενώ ο Albon που έδωσε αρκετές μάχες αναρριχήθηκε μέχρι την 5η θέση παρόλο που εκκίνησε από το pit lane. O Αγγλο-ταυλανδός κέρδισε 15 ολόκληρες θέσεις. 
H Mclaren που απασχόλησε όλο το τριήμερο με το εξωαγωνιστικό ρεπορτάζ, απασχόλησε και εντός πίστας αφού ο Sainz στον αγώνα βρέθηκε μέχρι την 4η θέση! Η 6η θέση του Ισπανού και η 8η του Norris σημαίνει την επιστροφή της ομάδας του Woking στα καλά αποτελέσματα. 
Στην 7η θέση βρέθηκε ο Perez με την Racing Point, σε μια πίστα που του ταιριάζει, βοηθούμενος και από την κινητήρια μονάδα της Mercedes. O Magnussen με την Haas και ο Hulkenberg με τη Renault πάρα την 6η θέση που εκκίνησε κατάφερε να πάρει μόλις τον ένα βαθμό κλείνοντας την βαθμολογούμενη 10αδα. 

Ο Kimi Raikkonen εκκίνησε για 307η φορά σε GP προσπερνώντας τον M. Schumacher στην 3η θέση όλων των εποχών, αλλά δεν είχε καλό αγώνα: άρχισε με αντικανονική εκκίνηση, στη συνέχεια δέχθηκε και ποινή διέλευσης στα πιτ σε ένα μέτριο γενικά 3ημερο για την Alfa Romeo. 

Αναλυτικά η κατάταξη:


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

 




Ad Code