ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

6/recent/ticker-posts

Ad Code



 

GP Κίνας_Κατατακτήριες| Ο Bottas εκκινεί από την pole position στον 1000ο αγώνα της F1!


Ο Valterri Bottas επιβεβαίωσε πως φέτος έχει ανέβει επίπεδο, επικρατώντας οριακά του teammate του Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές του Κινεζικού GP.

Ο Φινλανδός έδειξε από την αρχή του τριημέρου πως πατά σε μια πίστα που του ταιριάζει, αφού από το FP2 έχει τεθεί πρώτος στην κατάταξη. Ο Hamilton στον αντίποδα δείχνει να δυσκολεύεται, ακολουθώντας μεν από κοντά, αλλά η απόδοση του δεν είναι αυτή που μας έχει συνηθίσει.
Στην Ferrari, οι φήμες έως τώρα κάνουν λόγο για δυνατότερο μοτέρ μέχρι και 40 ίππους, πολύ ταχύτητα στις ευθείες, δυσκολεύονται όμως στον υπόλοιπο γύρο. Η Mercedes αντισταθμίζει το μειονέκτημα, επικρατώντας στις τεχνικές στροφές της πίστας της Σανγκάης και κατά συνέπεια είναι ταχύτερη σε flat out γύρο. Η γερμανική ομάδα μάλιστα αναγκάστηκε να αλλάξει την έμπρος αεροτομή αφού κρίθηκε αντικανονική, γεγονός όμως που δεν πτόησε τους πρωταθλητές.

Με ευνοϊκές συνθήκες διεξήχθησαν οι κατατακτήριες δοκιμές, άπαντες ομάδες και πιλότοι φόρεσαν τα ...καλά τους, κράνη επετειακά, λογότυπα παντού, όπως και η SAIC, η κινέζικη πίστα στην οποία αύριο θα είμαστε μάρτυρες της διεξαγωγής του χιλιοστού αγώνα F1. Μοναδικός απών από τη διαδικασία ήταν ο Alex Albon. O Ταϊλανδός προσέκρουσε σφοδρά στην τελευταία στροφή της πίστας λίγο πριν το τέλος του FP3, έτσι το μονοθέσιο δεν κατέστει δυνατό να τρέξει στις κατατακτήριες.

Από το Q1 ο Bottas θέλησε να δώσει το ρυθμό κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο, με τον ομόσταυλο του 3ο. Ο Leclerc ήταν 2ος αφού στην πρώτη προσπάθεια που έκανε δεν εξασφάλισε την είσοδο του στο Q2, έτσι ξαναβγήκε στην πίστα. Ο Vettel βρέθηκε στην 4η θέση 0,300 δέκατα πιο πίσω. Να σημειωθεί πως μετά την προσπάθεια του, ο πρωταθλητής βγήκε από το μονοθέσιο και επέστρεψε μετά από κάποια λεπτά. Ο Βρετανός δεν συνηθίζει να κάνει κάποιες κινήσεις και ίσως να ήταν δείγμα ανησυχίας ή… αναζωογόνησης.
Εκτός Q2 βρέθηκαν οι Land Stroll με την Racing Point, οι δυο Williams, ο Giovinazzi που αντιμετώπισε πρόβλημα στην μονάδα ισχύος, και ο Albon με την Toro Rosso.

Στο Q2, οι Mercedes-Ferrari και ο Max Verstappen της Red Bull, βγήκαν με τη μέση γόμα. Ο Bottas έκανε και πάλι τον πρώτο χρόνο με τον Lewis Hamilton να μένει 0,9 δέκατα πίσω του! Φυσικά μπροστά του βρέθηκαν οι δυο Ferrari, αλλά και ο Verstappen. O Hamilton(που είχε λάθος στο 2ο sector χάνοντας χρόνο) δεν θα άφηνε τέτοια περιθώρια… αμφισβήτησης ή αντίστοιχα κυριαρχίας του Bottas. Έτσι, ξαναβγήκε στην πίστα κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο και δηλώνοντας παρών στην μάχη του Q3!
Εκπλήξεις είχαμε στη ζώνη αποκλεισμού, αφού εκτός έμειναν οι δυο Mclaren, ο Kimi Raikkonen, o Perez και οριακά ο Kvyat για μόλις 22 χιλιοστά.

Στην πρώτη μάχη για την pole position ο Bottas επικράτησε του Hamilton κατά 7 χιλιοστά του δευτερολέπτου(!) με τις Ferrari και τον Verstappen να μένουν αρκετά πίσω. Στην δεύτερη πράξη, ο πρωταθλητής ήταν ταχύτερος στον πρώτο τομέα της πίστας, χάνοντας όμως χρόνο στο δεύτερο κομμάτι δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του. Ο Bottas που ακολουθούσε πίσω του βρήκε αλλά 16 χιλιοστά. Έτσι πανηγύρισε την 7η pole position της καριέρας του, ενώ είναι η πρώτη του για το 2019.
O Lewis Hamilton έχει σε κάθε sector τον ταχύτερο χρόνο, αλλά ο Bottas ήταν αυτός που ένωσε σωστά όλα τα “κομμάτια” της πίστας.
Πίσω από τις δύο Mercedes εκκινούν οι δύο Ferrari με τον Vettel να είναι έμπρος από τον Leclerc. Αντίστοιχα, πιο πίσω ακολουθούν οι δυο RBR, με τον Gasly να δείχνει να βρίσκει τα πατήματα του, οι δύο Renault και οι δύο Haas.

Και στη συγκεκριμένη πίστα η ταχύτερη στρατηγική είναι το ένα πιτ στοπ. Στο παρακάτω γράφημα της Pirelli ακολουθούν οι πιθανές στρατηγικές των ομάδων:

Οι διαφορές μεταξύ των ελαστικών της Pirelli

Δείτε αναλυτικά την κατάταξη με τον 1000ο αγώνα να αρχίζει στις 09 10 ώρα Ελλάδος:

Τα εναπομείναντα ελαστικά των πιλότων για τον αυριανό αγώνα

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

 




Ad Code