ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

6/recent/ticker-posts

Ad Code



 

Μεταγραφές : Η μόδα της εποχής

Εν έτη 2019 οι ελληνικές ομάδες άρχισαν να ανακοινώνουν αποκτήσεις παικτών για την ενίσχυση των ομάδων τους. Αυτό στην επικοινωνιακή γλώσσα της εποχής ονομάστηκε προγραμματισμός. Καλώς γίνεται και θεωρητικά έχει επιτυχία από την στιγμή που επιλέγονται παίκτες που υπολογίζεται ότι μπορούν να προσφέρουν σε θέσεις που έχει ανάγκη η ομάδα.

Γράφει ο Αντώνης Πακαλίδης

Εδώ και χρόνια οι ομάδες επιλέγουν παίκτες με πολλαπλά κριτήρια. Είτε για να καλύψουν τα κενά στην ενδεκάδα, είτε άλλους που μπορεί να έχουν μεγαλύτερη αξία στο μέλλον, είτε για να κάνουν ένα εμπορικό deal ώστε οι φίλαθλοι να νιώσουν ικανοποιημένοι κ.ο.κ.

Η ουσία της κατάστασης είναι ότι διακινούνται χρηματικά ποσά από τα οποία έχει δημιουργηθεί το εμπόριο των ποδοσφαιριστών. Μία αγορά που έχει κανόνες, άγραφους τις περισσότερες φορές, ώστε να καταλήγουν χρήματα σε τσέπες ανθρώπων που το ποδοσφαιρόφιλο κοινό δεν γνωρίζει. Η αξία του μάνατζερ κάθε παίκτη φαίνεται από το πόσα πολλά λεφτά μπορεί να εξασφαλίσει για τον πελάτη του.
Λογικό στην εξέλιξη του εμπορίου. Γι' αυτό και η φανέλα δεν παίζει πλέον κανένα ρόλο σε μια τέτοια συναλλαγή.

Από την άλλη υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός παικτών που αναζητούν ομάδες για να παίξουν ποδόσφαιρο. Και να κερδίσουν χρήματα. Είναι δουλειά τους και προσπαθούν για το καλύτερο.
Η επιλογή τους από ομάδα έχει άμεση σχέση με τον μάνατζερ. Οι γνωριμίες του και η δυνατότητα να προωθήσει κάποιων παίκτη είναι το κλειδί για να βρεθεί κάποιος σε μια ομάδα. Όταν γίνει είναι κερδισμένοι όλοι. Ομάδα, παίκτης μάνατζερ.

Οι φίλαθλοι αναμένουν κάθε χρόνο, πολλά χρόνια τώρα, να αποκτήσει η ομάδα τους αυτούς που θα την εκτοξεύσουν στις επιτυχίες. Είναι εφικτό; Η προσδοκία της επιτυχίας τους κάνει να βαφτίζουν το κάθε απόκτημα εφάμιλλο τεράστιων ποδοσφαιριστών. Φυσικά δεν μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο. Ισχύει όμως το γεγονός ότι ένας καλός παίκτης μπορεί να συμβάλλει στην ανοδική ποιότητα ενός συνόλου.

Οι μεταγραφές αεροδρομίου, εκτός από κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις, είναι το βούτυρο στο ψωμί του κάθε προέδρου που δίνει στους οπαδούς της την ευκαιρία να πανηγυρίσουν για κάτι που δεν ξέρουν αν θα πετύχει. Εκείνη την στιγμή βέβαια δεν έχει καμία σημασία. Τότε αρκεί μόνο το κασκόλ στο λαιμό του παίκτη και ο υπέρμετρος ενθουσιασμός του κόσμου. Είναι κι αυτό μέσα στα πλαίσια του marketing. Δεκτό αφού ικανοποιούνται οι πελάτες - οπαδοί.
Στο γήπεδο αποδεικνύεται τελικά αν ο παίκτης που αποθεώθηκε άξιζε όλη την αγάπη του κόσμου. Πολλοί είναι οι παίκτες που λειτούργησαν καλά στην ομάδα, πολλοί είναι αυτοί που δεν μπόρεσαν να ενσωματωθούν και να προσφέρουν. Την ευθύνη την έχουν αυτοί που προγραμματίζουν τις μεταγραφές και έχουν ως στόχο να πετύχουν το καλύτερο. Είναι σίγουρο ότι ούτε οι ίδιοι μπορούν να γνωρίζουν εκ των προτέρων τι μπορεί να πετύχει ένας παίκτης στην ομάδα. Ελπίζουν για το καλύτερο μέχρι αποδείξεως του εναντίον. Μία οργανωμένη ομάδα παρακολουθεί όλο το χρόνο ποδοσφαιριστές και αποφασίζει με ποιον θα θέλει να συνεργαστεί. Είναι το διακύβευμα τις εποχής. Στην εποχή των data τίποτα δεν πάει χαμένο και όλα μπορούν να προγραμματιστούν.
Αν δεν είχαμε τα πρωτοσέλιδα της αποθέωσης , θα δημιουργούσαμε την εντύπωση για κάθε παίκτη την ώρα που θα έπαιζε στο γήπεδο. Εκεί φαίνονται όλα. Αλλά είπαμε...marketing.

Ελπίζουμε πάντα ότι αυτοί που θα έρθουν να πετύχουν κάτι καλύτερο σε σχέση με τους προηγούμενους που φεύγουν. Για να βλέπουμε και καλύτερο πρωτάθλημα σε ποιότητα...

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

 




Ad Code