ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

6/recent/ticker-posts

Ad Code



 

GP Μπαχρέιν_ Η τύχη χαμογέλασε στον Λιούις, νικητής στο 1-2 της Mercedes


Ο Χάμιλτον ήταν ο μεγάλος νικητής του GP του Μπαχρέιν. Ένας αγώνας που η τύχη ήταν αυτή που έπαιξε κυρίαρχο ρόλο στην πίστα του Σακχίρ, με τον Λιούις Χάμιλτον να κατακτά την νίκη μετά από πρόβλημα που αντιμετώπισε ο Σαρλς Λεκλέρκ 15 γύρους πριν το τέλος. Η Merc μάλιστα έκανε το 1-2 με τον Βάλτερι Μπότας.

Πριν τον αγώνα όμως τα πράγματα έμοιαζαν ιδανικά για τη Ferrari:
Στην πρώτη στροφή ο Φέτελ εκκινώντας καλύτερα, πέρασε τον Λεκλέρκ, με τον Μπότας να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί για να κερδίσει θέση. Οι δυο οδηγοί της Ferrari τελικά είχαν το ελεύθερο να μονομαχήσουν, έτσι, μετά από κυνηγητό ο Λεκλέρκ προσπέρασε ξανά τον Γερμανό και οδήγησε την κούρσα ανοίγοντας τη διαφορά.
Πιο πίσω γίνονται μεγάλες μάχες ανάμεσα στην Red Bull του Γκαζλί, τις Toro Rosso, και της Haas του Μάγκνουσεν με τον Φερστάπεν.  Οι πρώτοι που άνοιξαν το χορό των Πιτ στοπ ήταν οι Ραϊκόνεν, και Γκαζλί στον 10ο γύρο.
Στον 14ο γύρο ήρθε η ώρα των κορυφαίων συνδυασμών να περάσουν για αλλαγή ελαστικών. Με undercut o Χάμιλτον μπήκε στα πιτ μαζί με τον Λεκλέρκ ενώ στον
15o γύρο βγήκε 3ος ο Φέτελ, χάνοντας θέση.
Ο Χάμιλτον εδώ βγήκε με τη μαλακή γόμα αλλάζοντας στρατηγική. Ο Λεκλέρκ ανοίγει τη διαφορά από τον Χάμιλτον που στον 20ο γύρο “έχασε” την τελευταία στροφή, ενώ πίσω του ο Φέτελ μειώνει.
Ο Χάμιλτον μετά από 8 γύρους με το συγκεκριμένο σετ μαλακής γόμας παραπονέθηκε για τα ελαστικά του με τον Φέτελ να είναι πίσω του σε ζώνη DRS. Ο Φέτελ κατάφερε να περάσει στον 23ο αλλά ο Βρετανός προσπάθησε να μείνει πίσω του πιέζοντας. Πιο πίσω ο Νόρις περνάει τον Κίμι Ραϊκόνεν στα ίσια μετά από μάχη.

Στα μισά του αγώνα οι πρώτοι 10 είναι: Λεκλέρκ, με τη διαφορά σε σχέση με τον Φέτελ να είναι στα 8 δευτερόλεπτα, ακολουθούν οι Χάμιλτον, Μπότας, Φερστάπεν, Χούλκενμπεργκ, Νόρις, Ραϊκόνεν, Γκαζλί και Πέρεζ. Με τον Γκροζάν να είναι ο μόνος που έχει εγκαταλείψει από τον αγώνα.

Στον 35ο γύρο ο Χάμιλτον πέρασε στην 2η αλλαγή ελαστικών βάζοντας τη μέση γόμα, ενώ ένα γύρο μετά μπαίνει και ο Φέτελ περνώντας οριακά εμπρός από τον μεγάλο του αντίπαλο. Αυτή τη φορά είναι με τα ίδια ελαστικά και η μάχη κάτω του δευτερολέπτου. Παράλληλα ο πρωτοπόρος Λεκλέρκ μπαίνει για την αλλαγή του βγαίνοντας και πάλι πρώτος. Με τη μέση γόμα η απόδοση της Mercedes είναι τελείως διαφορετική, αλλά με την μάχη μεταξύ των Χάμιλτον-Φέτελ να είναι οριακή, δεν άργησε να έρθει μια στιγμιαία αποσταθεροποίηση του μονοθέσιου της Ferrari που οδήγησε σε τετακέ.

Λίγα χιλιόμετρα παρακάτω ο Γερμανός έχασε στην κυριολεξία την… πτέρυγα κάτω από τα πόδια του, μπαίνοντας έτσι και πάλι στα πιτ βγαίνοντας στην πίστα 8ος. Οι δυο Renault στις θέσεις 5-6 είχαν και αυτές επαφή μεταξύ τους.
15 γύρους πριν το τέλος ο Λεκλέρκ είναι πρωτοπόρος με τον Χάμιλτον πίσω του στα 10 δευτερόλεπτα. Ο Ραϊκόνεν με την Alfa Romeo που δεν σταμάτησε να μάχεται αυτή τη φορά βρέθηκε έμπρος από τον Ρικιάρντο, στην 8η θέση. Και εκεί που ένα όνειρο έμοιαζε να πραγματοποιείται, 10 γύρους πριν το τέλος ο Λεκλέρκ παραπονέθηκε στον ασύρματο για ασυνήθιστο ήχο από τον κινητήρα της Ferrari με τον Χάμιλτον να μειώνει θεαματικά τη μεταξύ τους διαφορά. Τελικά η MGU-H του Μονεγάσκου σταμάτησε να λειτουργεί έτσι ο Λιούις Χάμιλτον παίρνει την πρωτοπορία 8 γύρους πριν τη καρώ σημαία. Πιο πίσω και ο Μπότας που ακολουθεί 25 δευτερόλεπτα πίσω προσπαθεί να πλησιάσει και αυτός τον Λεκλέρκ καταφέρνοντας να περάσει 3 γύρους πριν το φινάλε, ενώ τα μονοθέσια της Renault που ήταν στις θέσεις 10 και 11 εγκατέλειψαν ταυτόχρονα προκαλώντας το Safety Car, εξασφαλίζοντας έτσι το βάθρο για τον πιλότο της Ferrari, που κινδύνευε από τον Φερστάπεν.

Η Mercedes παρότι δεν ήταν η ταχύτερη σε αυτόν τον αγώνα κατάφερε να κάνει το 1-2 στην πίστα του Σακχίρ. Ο Λεκλέρκ τελικά εξασφάλισε ελέω SC την τρίτη θέση του βάθρου. Ο Φερστάπεν βρέθηκε έμπρος από τον έτερο πιλότο της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ, ενώ στην 6η θέση βρέθηκε ο Νόρις ακολουθούμενος από τον Ραϊκόνεν, Γκαζλί, Άλμπον και Πέρεζ που έκλεισαν τη βαθμολογούμενη 10αδα.

Μετά τον αγώνα ο Χάμιλτον αμέσως συνεχάρη τον Λεκλέρκ, λέγοντας πως ο αγώνας ήταν του μικρού και θύμισε στους μηχανικούς του πως το επίπεδο αυτή τη στιγμή δεν είναι το επιθυμητό…
Ακολουθεί αναλυτικά η κατάταξη καθώς και οι στρατηγική που επέλεξαν οι ομαδες:



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

 




Ad Code