Grand Prix Abu Dhabi_Στον αστερισμό του Λιούις και της W09


Τι και αν ο Χάμιλτον είναι εδώ και δύο αγώνες πρωταθλητής; Τι έγινε κι αν η ομάδα του, η Mercedes, στέφθηκε επίσης πρωταθλήτρια ένα αγώνα πριν;

Ο Βρετανός όχι απλά δεν σκέφτεται τις πρώιμες διακοπές, αλλά μάχεται για την κατάκτηση της πρώτης θέσης σαν να μην έχει κριθεί το παιγνίδι ακόμη. Έτσι, η σημερινή ημέρα απτό… πρωί φάνηκε αφού στο FP3 ήταν ο ταχύτερος.
Στις κατατακτήριες, παρά την μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας που παρατηρήθηκε και την Παρασκευή ανάμεσα στις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών, ο Λιούις και η… ερωμένη του, W09 ήταν εκεί, συνεπής μην αφήνοντας κανένα να τους αμφισβητήσει.

Η Red Bull ενώ έμοιαζε να βρίσκεται κοντά στους πρώτους συνδυασμούς, με τον ήλιο να δύει και τις θερμοκρασίες να πέφτουν στο Q1, έμεινε πίσω σε απόδοση. Έτσι Ferrari και Mercedes κατέλαβαν τις πρώτες θέσεις με τον Φέτελ στην κορυφή και τον Μπότας πίσω του. Εκτός της διαδικασίας μείνανε οι δύο Williams, οι δύο Toro Rosso, μάλιστα ο Γκασλύ σταμάτησε λόγω προβλήματος στην μονάδα ισχύος, και η μία Mclaren του Βαντόρν.
Στο Q2, το στρατηγικό κομμάτι των κατατακτηρίων, οι κορυφαίοι συνδυασμοί πέρασαν στην ultrasoft γόμα. Κάπου εκεί ο Χάμιλτον άρχισε να πετάει, αφού με άπιαστο πέρασμα στο τρίτο κομμάτι της πίστας, αυτό του φανταχτερού ξενοδοχείου, άφησε πίσω του εφτά δέκατα τον team mate του, Βάλτερι Μπότας, και ένα ολόκληρο  δευτερόλεπτο τις δύο Ferrari. Στην δεύτερη προσπάθεια, μείωσε την απόσταση ο Φέτελ, αλλά και ο Φερστάπεν, που είχε την hypersoft γόμα. Εκτός Q3 μείναν Σάινθ, Έρικσον, Μάγκνουσεν, Πέρεζ και κάπου εδώ έπεσε η καρώ σημαία για τελευταία φορά στον Φερνάντο Αλόνσο που κατέλαβε την 15η θέση.

Στην τελική μάχη για την pole, αναθαρρήσαμε καθώς στην πρώτη προσπάθεια των πιλότων με την hypersoft γόμα πια, ο Χάμιλτον έκανε μεν τον πρώτο χρόνο, αλλά ο Φέτελ έπονταν πίσω του με μόλις 57 χιλιοστά να τους χωρίζουν! Στη δεύτερη γρήγορη προσπάθεια ο πρωταθλητής βελτίωσε το χρόνο του, όπως και οι υπόλοιποι, αλλά αυτός που βελτίωσε περισσότερο ήταν ο Μπότας που άφησε τελικά τον Φέτελ στην 3η θέση. 4ος εκκινεί αύριο ο Ραϊκόνεν και ακολουθούν οι δύο Red Bull με τον Ρικιάρντο μπροστά από τον Φερστάπεν.

Κάπως έτσι, οι Χάμιλτον-Mercedes W09, κατέκτησαν την 11η φετινή pole, 83η στην καριέρα του Βρετανού, που βγαίνοντας από το μονοθέσιο του, έσκυψε και του έγνεψε δηλώνοντας στη συνέχεια πως με την W09  φέτος υπήρξε μοναδικό δέσιμο και χημεία. Μάλιστα, το 1-2 που σημείωσε η γερμανική ομάδα είναι το πέμπτο κατά σειρά στο Άμπου Ντάμπι.

Όσον αφορά την στρατηγική του αυριανού τελευταίου αγώνα, η μία στάση είναι και πάλι η ταχύτερη σύμφωνα με την Pirelli: ultrasoft έως τον 18ο-22ο γύρο και supersoft μέχρι το τέλος του αγώνα. Για όσους εκκινούν με την hypersoft η στάση στα πιτς θα γίνει νωρίτερα (μεταξύ 8ου και 12ου )και με την  supersoft θα καλύψουν το υπόλοιπο μέρος του αγώνα.
Όσοι προγραμματίσουν δύο στάσεις στα πιτ, σύμφωνα με την ιταλική φίρμα ελαστικών, και εκκινούν με hypersoft, θα περάσουν σε ultrasoft, μεταξύ 5ου-8ου γύρου. Στη συνέχεια θα χρειαστούν δύο stints των 22-25 γύρων μέχρι την καρώ σημαία.
Τα εναπομείναντα ελαστικά των πιλότων για τον αυριανό αγώνα #AbuDhabiGP


Share on Google Plus

About Κώστας Νασιάκος

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment