Seb... μόνο εσύ ο γητευτής

Αγώνας που σε κρατά ως το τελευταίο δευτερόλεπτο σε αγωνία ήταν αυτός ανήμερα του Πάσχα που διεξήχθη στο Μπαχρέιν.
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.Όποιος παρακολουθεί τα δρώμενα της F1 σίγουρα δεν θα περίμενε να δει τις δύο Ferrari να παίρνουν τις πρώτες δύο θέσεις το Σάββατο στις κατατακτήριες και μάλιστα με μία σχετική άνεση.Bottas στην τρίτη θέση και Hamilton να εκκινεί από την ένατη θέση λόγω ποινής, προμήνυαν πως ο αγώνας θα μας χάριζε τουλάχιστον προσπεράσεις όταν μάλιστα και ο Verstappen αντιμετώπισε πρόβλημα και θα ξεκινούσε τον αγώνα ακόμα πιο πίσω.Ο αγώνας ξεκίνησε ιδανικά για τον Bottas που κατάφερε να προσπεράσει τον Raikkonen ενώ πιο πίσω οι μάχες ανάμεσα σε Ricciardo και του εκπληκτικού Gasly έδειχναν από νωρίς πως ο αγώνας του Μπαχρέιν θα ήταν ξεχωριστός.Η συνέχεια θα είχε δραματική εξέλιξη κυρίως για τις δύο Red Bull, αρχικά για τον νεαρό Max που ενώ είχε προσπεράσει εκπληκτικά τον Hamilton βρέθηκαν τόσο κοντά με αποτέλεσμα να κόψει η αεροτομή του Άγγλου το πίσω ελαστικό του Verstappen ενώ ένα μόλις γύρο μετά το μονοθέσιο του Ricciardo παρέδωσε το πνεύμα με αποτέλεσμα στο τέλος του τέταρτου γύρου να μην υπάρχει μονοθέσιο της Red Bull στον αγώνα.Με την επανέναρξη του αγώνα ο Hamilton ίσως να έκανε το προσπέρασμα της χρονιάς αφού κατάφερε να προσπεράσει Alonso,Hulkenberg και Ocon ταυτόχρονα και να βρεθεί έτσι ήδη στην πέμπτη θέση. Έχοντας την πιο σκληρή γόμα η στρατηγική της Mercedes ως εκείνο το σημείο έδειχνε πως ο Άγγλος θα μπορούσε να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω εφόσον ήδη από τον όγδοο γύρο βρισκόταν στην τέταρτη θέση.Στην κορυφή Vettel ,Bottas Raikkonen είχαν μεταξύ τους μια διαφορά κοντά στα τρία δευτερόλεπτα. Στον δέκατο όγδοο γύρο ο πρωτοπόρος Vettel αλλάζει ελαστικά ενώ δύο γύρους αργότερα μπαίνει και ο Bottas για αλλαγή.Μόνο που η Mercedes σ αυτό το σημείο έκανε την έκπληξη επιλέγοντας την πιο σκληρή γόμα ελαστικών ώστε με αυτές ο Bottas να τελειώσει τον αγώνα και να μη χρειαστεί άλλο pit stop.Την ίδια στρατηγική επέλεξε και για τον Hamilton ενώ οι δύο οδηγοί της  Ferrari θα έπρεπε να κάνουν άλλη μία αλλαγή ελαστικών. Πρώτος μπήκε ο Raikkonen αλλά αντί για αλλαγή ελαστικών το μόνο που κατάφεραν ήταν να τραυματιστεί ένας μηχανικός του αρκετά σοβαρά μετά από λάθος της ομάδας  του και ο ίδιος να εγκαταλείψει τον αγώνα.Σε εκείνο το σημείο και η Ferrari αποφασίζει να αλλάξει στρατηγική και ανακοινώνει στον Vettel πως θα πρέπει να τελειώσει τον αγώνα με τα ελαστικά που φορά εδώ και είκοσι γύρους.Από εκείνο το σημείο και ως και τον τελευταίο γύρο η αγωνία ξεπέρασε σε βαθμό την αγωνία που νιώθει κανείς αν θα προλάβει να γευτεί την ξεροψημένη πέτσα του οβελία. Στους τελευταίους πέντε γύρους παρακολουθήσαμε τον λόγο που ο Vettel θεωρείται σωστά ένας από τους πιο ικανούς οδηγούς της F1  με αποκορύφωμα την άμυνα του στην προσπάθεια του Φινλανδού να τον προσπεράσει στον προτελευταίο γύρο και ενώ τα ελαστικά του είχαν ξεπεράσει τα όρια αντοχής τους.Η καρό σημαία ήρθε ως μάνα εξ ουρανού για τον Γερμανό και έδωσε τη νίκη στους κόκκινους για δεύτερη συνεχή χρονιά στην πίστα του Μπαχρέιν. Στο βάθρο φυσικά και  ο Hamilton ενώ στην τέταρτη θέση ανέβηκε  μία αναγεννημένη, με κινητήρα Honda μην ξεχνάμε, Toro Rosso με τον Pierre Gasly να  ψηφίζεται από το κοινό ως ο οδηγός του αγώνα.Σε μία βδομάδα οι ομάδες θα βρεθούν στην Κίνα όπου εκεί η τράπουλα θα μοιραστεί  και πάλι απ΄την αρχή.Ποιος λέτε να  είναι εκεί ο γητευτής των ελαστικών;










Share on Google Plus

About Κώστας Γραμμενίδης

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment