Grand Prix Κίνας_Hamilton ή Vettel; Αυτή η νίκη θα είναι.. μεταξένια!!


Στη μακρινή ανατολή, στην χώρα του μεταξιού, την Κίνα, ταξιδεύει το τσίρκο της Formula 1, απευθείας μάλιστα από το Μπαχρέιν, αφού έχουμε τον πρώτο back to back αγώνα για φέτος στην πίστα της Σανγκάης.
Ο Sebastian Vettel και η Ferrari, έρχονται με φόρα εδώ, αφού πανηγύρισαν τη νίκη στα δύο πρώτα Grand Prix. Θα καταφέρει ο Γερμανός πιλότος να κάνει το 3 στα 3 δημιουργώντας τεράστιες προσδοκίες τίτλου στους tifosi; Την τελευταία φορά που πιλότος με 2 νίκες στην έναρξη της σεζόν και δεν κατέκτησε τον τίτλο ήταν το 1982 ο Alain Prost!

Ο πιλότος της Ferrari που θεωρεί φαβορί και πάλι την Mercedes, σίγουρα θα επιδιώξει να κάνει πραγματικότητα την τρίτη του νίκη, θέλοντας να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την πίεση που μεταφέρεται στους πρωταθλητές, όσο οι νίκες δεν έρχονται. Στον αντίποδα ο Lewis Hamilton και η Mercedes είναι στο.. στοιχείο τους αφού είναι αυτοί με τις περισσότερες νίκες και στους οδηγούς και στους κατασκευαστές(από 5 νίκες).
Ο Βρετανός αν βαθμολογηθεί θα περάσει πρώτος στη σχετική λίστα κάνοντας ρεκόρ. Ο Hamilton μπορεί σήμερα να έδωσε τα χέρια με τον Verstappen μετά το συμβάν της Κυριακής και τις δηλώσεις τους, αλλά και η Red Bull έρχεται εδώ με σκοπό τη νίκη και να αποτελέσει μεγάλο πονοκέφαλο για τους πρώτους, ειδικά μετά το καταστροφικό αποτέλεσμα του Μπαχρέιν(διπλή εγκατάλειψη για την Αυστριακή ομάδα).

Η Διεθνής πίστα της Σανγκάης, φιλοξενεί αγώνες της Formula 1, από το 2004. Και αυτή η πίστα φέρει την υπογραφή του Γερμανού σχεδιαστή, Hermann Tilke, ενώ όταν κατασκευάστηκε ήταν η πίστα με τις ακριβότερες εγκαταστάσεις με την κεντρική εξέδρα να είναι χωρητικότητας 29.000 χιλιάδων θεατών(!). Ο αγώνας ολοκληρώνεται μετά από 56 γύρους ή 305,066 χιλιόμετρα. Η δεξιόστροφη πίστα έχει πολύ απαιτητικές κλειστές στροφές(όπως η 1 και 2), κύριο χαρακτηριστικό είναι οι ‘βίαιες’ επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις και η μεγάλη ευθεία στο τέλος της, που είναι μια από τις μεγαλύτερες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Η Pirelli σε αυτόν τον αγώνα έχει φέρει τη μέση γόμα(medium), την μαλακή(soft) και την πάρα πολύ μαλακή(ultrasoft), αφήνοντας στην άκρη την πολύ μαλακή(supersoft), μια ασυνήθιστη επιλογή από την Ιταλική φίρμα ελαστικών.

Το Κινέζικο Grand Prix, έχει διεξαχθεί 14 φορές, ενώ ο poleman έχει κερδίσει τις 9, πράγμα που κάνει τις κατατακτήριες ιδιαίτερης σημασίας. Η βροχή που δίνει αρκετές φορές τον τόνο της στους αγώνες αλλά και στις κατατακτήριες αναμένεται και στην αρχή του τριημέρου που ξεκινά αύριο με τις ελεύθερες δοκιμές.

Δείτε τη βαθμολογία των οδηγών πως έχει διαμορφωθεί μετά το Μπαχρέιν και τις ώρες διεξαγωγής όλων των διαδικασιών:


Share on Google Plus

About Κώστας Νασιάκος

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment