ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

6/recent/ticker-posts

Ad Code



 

Το κέρδισε η Mercedes ή το έχασε η Ferrari ;


Παρακολουθώντας από κοντά τον τελευταίο αγώνα πριν από μία εβδομάδα στο Άμπου Ντάμπι όπου  η Mercedes πήρε  μία ακόμη επιβλητική νίκη με έπιασε κατάθλιψη.
To 1-2 ήρθε τόσο εύκολα που μας  αφήνει μια πικρή γεύση ενώ ταυτόχρονα μας φοβίζει για το τι θα δούμε το 2018 εκτός και αν ο Άι Βασίλης βρέξει ιδέες στο Marannelo σε λίγες μέρες.
 Και ενώ η έναρξη του πρωταθλήματος μας γέμισε ενθουσιασμό ,κυρίως επειδή εδώ και οχτώ χρόνια περίπου το πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών το μονοπωλούσε μία ομάδα, η νίκη της Ferrari στον εναρκτήριο αγώνα προμήνυε πως το 2017 θα είχε σασπένς ,κόντρες και κυρίως την επιστροφή του πάθους στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μάλιστα όταν τον δεύτερο αγώνα στην Κίνα κέρδισε ο Hamilton με δεύτερο τον Vettel όλοι πιστέψαμε πως φέτος είναι "Η ΧΡΟΝΙΑ". Ως που το τσίρκο της F1 να πατήσει ευρωπαϊκό χώμα η διαφορά ανάμεσα σε Vettel -Hamilton ήταν στους 13 βαθμούς και έφτασε τους 25 μετά την ''περίεργη'' για μερικούς νίκη του Γερμανού στο Μονακό.Από εκείνο το σημείο και μετά ο Hamilton άρχισε να ροκανίζει τη διαφορά ενώ στον αγώνα του Silverstone έφτασε τον Vettel σε απόσταση αναπνοής μόλις ένα βαθμό πίσω του. Η  επόμενη πίστα του Hungaroring ήταν φτιαγμένη και ραμμένη στα μέτρα της Ferrari και επέτρεψε στους κόκκινους να πάρουν μια ανάσα. Ήρθε η διακοπή του καλοκαιριού, με τα μπάνια του λαού και των ομάδων να τελειώνουν περί τα τέλη Αυγούστου και με την επάνοδο των μονοθεσίων στο Spa απότομα άλλαξε ο αέρας θα έλεγε κανείς.Αυτή η αλλαγή του αέρα πήρε μορφή τυφώνα μέσα στην ίδια την έδρα της Ferrari όπου όχι μόνο οι Mercedes έκαναν το 1-2 αλλά και ο Hamilton πήρε την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα και δεν την έχασε από εκείνο το σημείο και πέρα. Σιγκαπούρη, Μαλαισία, Ιαπωνία φαντάζομαι θα στοιχειώνουν για πολλά χρόνια των Vettel διότι από τους τρεις αγώνες κατάφερε αυτός και η ομάδα του να φύγουν με μόλις 12 βαθμούς είτε εξαιτίας δικών του λαθών ή εξαιτίας ενός ελαττωματικού μπουζιού. Κάπου εκεί τα πάντα τελείωσαν και η μοναδική αναλαμπή για τον Γερμανό ήρθε στη Βραζιλία όπου ο Hamilton εκκίνησε  ναι μεν τελευταίος αλλά είδε δε την καρό σημαία τέταρτος.Η ιστορία θα γράψει πως ο Lewis Hamilton θα στεφθεί για τέταρτη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής έχοντας καταρρίψει  το ρεκόρ με τις περισσότερες pole, βαθμολογήθηκε σε όλους τους αγώνες και πήρε δικαίως τα εύσημα από τον ίδιο τον Vettel ως ο καλύτερος οδηγός για την χρονιά που τελείωσε.Τέλος μένει το ερώτημα, αν τελικά το κέρδισε η Mercedes ή το έχασε η Ferrari; Εσείς τι λέτε;



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

 




Ad Code