ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

6/recent/ticker-posts

Ad Code



 

Grand Prix Βραζιλίας_Κατατακτήριες| Ο Χάμιλτον “μίλησε” όταν έπρεπε


Άλλη μια pole position για τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος αύριο θα εκκινήσει από την πρώτη θέση για 10η φορά αυτή τη σεζόν.

Ο Βρετανός βγήκε νικητής μετά από μια πολύ κλειστή μάχη που έλαβε χώρα στην πίστα του Ιντερλάγκος. Η σημερινή pole είναι η 82η του, και ταυτόχρονα η 100η της Mercedes στην ιστορία της.

Από την Παρασκευή και τα ελεύθερα δοκιμαστικά φαινόταν ότι η μάχη ανάμεσα σε Ferrari και Mercedes θα είναι κλειστή, καθώς οι διαφορές τους μετριούνται σε..χιλιοστά του δευτερολέπτου. Βέβαια όσο πλησίαζε η ώρα των κατατακτήριων τόσο πλησίαζε και η πιθανότητα βροχόπτωσης που έφτανε το 60%.

Η βροχή έκανε την εμφάνιση της στο τέλος του Q1 και του Q2 παίζοντας παιχνίδια με τις ομάδες και τους πιλότους. Έτσι, στο Q1 που άρχισε υπό την απειλή της βροχής όλοι οι πιλότοι βγήκαν αμέσως για να προλάβουν να σημειώσουν χρόνους στο στεγνό οδόστρωμα. Στο πρώτο σκέλος ο Μαξ Φερστάπεν έβαλε την Red Bull στην πρώτη θέση με τις δυο Ferrari να βρίσκονται πίσω του. Στη ζώνη αποκλεισμού βρέθηκαν οι Κάρλος Σάινθ με Renault, η μια Toro Rosso του Μπρέντον Χάρτλεϊ, οι δυο Mclaren και η Williams του Λανς Στρολ.

Οι ψιχάλες έκαναν την εμφάνιση τους εντονότερα τρία λεπτά πριν το τέλος του Q1, αλλά ξεκινώντας το Q2 και πάλι τα σλικ ήταν τα κατάλληλα ελαστικά αφού η βροχή δεν δυνάμωσε. Ταχύτερος στο Q2 ήταν ο Βάλτερι Μπότας ακολουθούμενος από τον Φέτελ και τον ομόσταυλο του, Λιούις Χάμιλτον. Οι δυο Ferrari σημείωσαν το χρόνο του Q2 με soft γόμα έναντι των υπολοίπων. Γόμα που θα έχουν και στην αυριανή εκκίνηση του αγώνα. Εκτός τελικού έμεινε ο Μάγκνουσεν με τη Haas, η δεύτερη Renault του Νίκο Χούλκενμπεργκ, τα δυο μονοθέσια της Force India και η δεύτερη Williams, αυτή του Σιρότκιν.

Στον τελικό, και πάλι η βροχή ήταν μόνο κάποιες ψιχάλες. Έτσι με τα σλικ ελαστικά ο Χάμιλτον για άλλη μια φορά υποσκελίσε τον κύριο αντίπαλο του Σεμπάστιαν Φέτελ αλλά και τους υπόλοιπους ανταγωνιστές του. Πολύ κοντά στους δυο πρώτους βρισκόταν 3ος και 4ος οι Μπότας και Ραϊκόνεν. Στην δεύτερη προσπάθεια μονάχα ο Βρετανός πιλότος της Mercedes βελτίωσε το χρόνο του κατακτώντας έτσι την pole position στο Βραζιλιάνικο Grand Prix για 3η φορά στην καριέρα του με διαφορά μόλις 93 χιλιοστών του δευτερολέπτου.

Ο Χάμιλτον μπορεί να εκκινεί πρώτος, όμως δίπλα του αμφίβολο θα είναι αν ο Φέτελ κρατήσει τη θέση του καθώς ένα περιστατικό πριν το Q3 μπορεί να του στοιχίσει. Ο Γερμανός “πιάστηκε” για ζύγισμα από τους αγωνοδίκες και δεν θέλησε να σβήσει το μοτέρ του ώστε να προλάβει το ενδεχόμενο βροχής. Γεγονός που δυσκόλεψε τη διαδικασία και τη δουλειά των ανθρώπων της FIA, και γιαυτό εξετάζεται μέχρι και ο αποκλεισμός του. Ο Ρικιάρντο αντίθετα έκανε τον 6ο χρόνο αλλά έχει ποινή 5 θέσεων, έτσι ο Έρικσον θα έχει το καλύτερο πλασάρισμα στην καριέρα του καθώς με την 7η θέση που κατέκτησε, αύριο εκκινεί 6ος, υποσκελίζοντας και τον team mate του Σαρλ Λεκλέρκ.

Όσον αφορά την στρατηγική του αγώνα, ως ταχύτερη, η Pirelli θεωρεί τη μία στάση στα πιτ. Για όσους εκκινούν με τη soft γόμα, θα σταματήσουν για αλλαγή μεταξύ 32ου έως 36ου γύρο για medium έως το τέλος, ενώ για όσους έχουν την supersoft θα πραγματοποιήσουν τη στάση τους από τον 25ο εως τον 30ο γύρο.
Σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες, ιδανική είναι για όσους εκκινούν με supersoft η στάση για αλλαγή σε soft γόμα από τον 27ο έως τον 32ο γύρο. Εναλλακτικά κάποιος μπορεί να σταματήσει νωρίτερα και να συνεχίσει με medium μέχρι την καρώ σημαία.

Για δύο στάσεις στα πιτ, η Pirelli προβλέπει δυο stint των 20-22 γύρων με supersoft, και το υπόλοιπο μέρος του αγώνα με soft. Η διαφορά μεταξύ supersoft και soft γόμας είναι περίπου μισό δευτερόλεπτο.
Έτσι η Ferrari μπορεί να έχει τις θέσεις 2 και 4, αλλά η τακτική του αγώνα θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον, αφού η ιταλική ομάδα εκκινεί με διαφορετική γόμα τον αγώνα. Ενός αγώνα που οι “κόκκινοι” θέλουν τη νίκη ώστε να μειώσουν τη διαφορά στη βαθμολογία του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Στις 19:10, αύριο η διεξαγωγή του Βραζιλιάνικου Grand Prix.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

 




Ad Code