Grand Prix Αυστρίας_Στην pole position o Bottas, το 1-2 η Mercedes


Μια μεγάλη μάχη παρακολουθήσαμε στις κατατακτήριες δοκιμές του Αυστριακού GP. Οι Valterri Bottas και Lewis Hamilton κλείδωσαν την πρώτη σειρά της εκκίνησης για λογαριασμό της Mercedes.
Οι αναβαθμίσεις που έφερε η Mercedes ενθουσίασαν τους πιλότους της, οι οποίοι μίλησαν για ένα νέο μονοθέσιο. Το νέο spec των πρωταθλητών τους έκανε να μοιάζουν άτρωτοι στις 2 πρώτες ελεύθερες δοκιμές. Στον αντίποδα, η Ferrari άρχισε στο FP3 να αποκαλύπτει την ταχύτητα της. Και αποδείχθηκε αρκετή αφού, αν βγει από την εξίσωση ο Raikkonen(ο οποίος και τί δεν άκουσε αυτές τις μέρες σχετικά με το μέλλον του), ο Vettel ήταν πολύ κοντά στην pole position. Τελικά οι πιλότοι της Ferrari αρκέστηκαν στην 3η και 4η θέση.

O καιρός βαρύς, όπως και την πρώτη ημέρα δεν επέτρεψε να φανεί ούτε...ηλιαχτίδα ηλίου, παρόλα αυτά η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 26 οC και στο οδόστρωμα έφτανε τους 35 οC.


Στο Q1, Hamilton και Bottas κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις με τον Romain Grosjean να εντυπωσιάζει εξ αρχής με την 4η θέση. Εκτός Q2 μείνανε οι Sirotkin, Hartley, o Perez, o Vandoorne και ο Ericsson. Ο Leclerc μπορεί να έχει έξοδο και να επηρέασε τη διαδικασία, αλλά ο ίδιος κατάφερε να συνεχίσει.

Q2 λοιπόν, και η Ferrari θέλει να ανεβάσει στροφές. Ο Sebastian Vettel κάνει τον καλύτερο χρόνο αλλά πίσω του σε απόσταση αναπνοής είναι ο Hamilton, μόλις 0,033 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω του, με τους Bottas και Raikkonen να ακολουθούν. Η Red Bull βλέπει πως είναι στο ίδιο έργο θεατής, αφού τα κόκκινα και ασημί μονοθέσια είναι αρκετά μπροστά. Έτσι επέλεξε να κάνει τους χρόνους της με supersoft(ελαστικό που εκκινεί αύριο τον αγώνα δηλαδή), τακτική που επέλεξε και η Mercedes. Εκτός τελικού μείνανε οι: Ocon, Leclerc, ο οποίος έχει ποινή 5 θέσεων, o Gasly, o Alonso και ο Stroll που κατάφερε με τα φετινά δεδομένα κάτι αξιοσημείωτο: να φέρει μονοθέσιο της Williams στο Q2.

Στον τελικό, o περσινός pole man, Valtteri Bottas στην πρώτη του προσπάθεια ήρθε με φόρα και έγραψε χρόνο 1.03.264 που δεν πρόλαβε να πλησιάσει κανείς. Ο teammate του Lewis Hamilton έμεινε μισό δευτερόλεπτο πίσω, έχοντας λάθος στην γρήγορη προσπάθεια του, όπως ακόμη πιο πίσω έμεινε ο Vettel με λάθος και αυτός στο γύρο του. Ο Grosjean που έφτασε στο Q3 έχοντας αξιόλογη απόδοση όλη τη διαδικασία, έκανε τον 4ο καλύτερο χρόνο πέντε λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας. Στην δεύτερη προσπάθεια τα βλέμματα έπεσαν στον Vettel που βρισκόταν στην 7η θέση, και δεν είχε περιθώριο λάθους. Ο Γερμανός της Ferrari όντως βελτίωσε κάνοντας το δεύτερο χρόνο πίσω από τον Bottas. Οι δυο πιλότοι της Mercedes όμως είχαν το καλύτερο για το φινάλε. Ο Bottas βελτίωσε και άλλο το χρόνο του παρόλα αυτά ο Hamilton ερχόταν και είχε κάνει έναν παρά πολύ γρήγορο γύρο. Τελικά πέρασε τη γραμμή εκκίνησης τερματισμού για μόλις 0,019 χιλιοστά του δευτερολέπτου αργότερος.. Οι δυο Red Bull που κράτησαν την ultrasoft για το Q3, μάλλον δεν περίμεναν ότι θα χρησιμοποιηθεί για να περάσουν το χρόνο του Grosjean που τελικά εκκινεί 6ος, αφού o Kimi Raikkonen και ο Max Verstappen κατάφεραν να τον περάσουν. Ο έτερος πιλότος της Red Bull, Daniel Ricciardo έμεινε στην 7η θέση, ακολουθούμενος από τη δεύτερη Haas του Kevin Magnussen και τις δυο Renault του Sainz και Hulkenberg που έκλεισαν τη δεκάδα.

Δείτε αναλυτικά την κατάταξη:

Share on Google Plus

About Κώστας Νασιάκος

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment