Μετά τους Νίνη,Τσοκάνη,Φεράρι και Μήτογλου ο Βόλος ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του και με τον Φαούστο Γκρίλο μέχρι το καλοκαίρι του 2022.

O 28χρονος Αργεντίνος αμυντικός με θητεία σε Τραπάνι,Βελέζ και Γκεζτεπέ αποκτήθηκε από τους Βολιώτες πέρσι τον Ιανουάριο και μετράει 14 συμμετοχές με την ομάδα της Μαγνησίας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση :

Η ΠΑΕ Βόλος ανακοινώνει την ανανέωση του συμβολαίου της με τον Αργεντίνο αμυντικό Φαούστο Γκρίλο για έναν ακόμα χρόνο