Ο Σεμπαστιάν Λεμπ εκμεταλλεύθηκε τα λάθη του Μαντς Όστμπεργκ στη 2η Ε.Δ. και πέρασε στην πρώτη θέση του Ράλι Ισπανίας, σχεδόν μισό λεπτό μπροστά από τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα.
Το βράδυ της Παρασκευής ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητή βρισκόταν 27,2'' πίσω από τον Όστμπεργκ, αλλά ο τελευταίος έκανε λανθασμένη επιλογή ελαστικών και κάποια οδηγικά λάθη, με αποτέλεσμα η πρώτη θέση να αλλάξει χέρια.
Ο Σεμπαστιάν Λεμπ δεν επηρεάστηκε από την πίεση που του άσκησε ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα και, μάλιστα, η μεταξύ τους διαφορά ανέρχεται στα 27 δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει ότι ο Γάλλος μόνο με "θαύμα" δεν θα τερματίσει πρώτος.
Από την πλευρά του ο Μίκο Χίρβονεν επιβραβεύεται για τη σταθερότητά του με το γεγονός ότι βρίσκεται στην 3η θέση. Ο Φινλανδός κατάφερε να προσπεράσει τον Όστμπεργκ στο δεύτερο πέρασμα της μεγάλης Ε.Δ. και, πλέον, έχει τον πρώτο λόγο για το βάθρο, αφού βρίσκεται 14,7'' μπροστά από τον Οτ Τάνακ.
Η κατάταξη μετά την SS12
1. Σ. Λεμπ, Citroen, 3:16:14.1
2. Γ. Λάτβαλα, Ford, +27.0
3. Μ. Χιρβόνεν, Citroen, +1:14.1
4. Ο. Τάνακ, Ford, +1:28.8
5. Μ. Όστμπεργκ, Ford, +1:31.4
6. Χ. Βάις, Citroen, +9:02.9
7. K. Mπριν, Ford, +12:26.2
8. E. Νοβίκοφ, Ford, +13:25.1
9. Γ. Νίκαρα, Mitsubishi, +13:39.1
10. Π. Άντερσον, Proton, +15:45.5
Νικητές ειδικών
1. SS1: Λάτβαλα
2. SS2: Όστμπεργκ
3. SS3: Λεμπ
4. SS4: Νoβ;iκοφ
5. SS5: Λεμπ
6. SS6: Χιρβόνεν
7. SS7: Λάτβαλα
8. SS8: Λεμπ
9. SS9: Λεμπ
10. SS10: Σόρντο
11. SS11: Σόρντο
12. SS12: Τάνακ
Το βράδυ της Παρασκευής ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητή βρισκόταν 27,2'' πίσω από τον Όστμπεργκ, αλλά ο τελευταίος έκανε λανθασμένη επιλογή ελαστικών και κάποια οδηγικά λάθη, με αποτέλεσμα η πρώτη θέση να αλλάξει χέρια.
Ο Σεμπαστιάν Λεμπ δεν επηρεάστηκε από την πίεση που του άσκησε ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα και, μάλιστα, η μεταξύ τους διαφορά ανέρχεται στα 27 δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει ότι ο Γάλλος μόνο με "θαύμα" δεν θα τερματίσει πρώτος.
Από την πλευρά του ο Μίκο Χίρβονεν επιβραβεύεται για τη σταθερότητά του με το γεγονός ότι βρίσκεται στην 3η θέση. Ο Φινλανδός κατάφερε να προσπεράσει τον Όστμπεργκ στο δεύτερο πέρασμα της μεγάλης Ε.Δ. και, πλέον, έχει τον πρώτο λόγο για το βάθρο, αφού βρίσκεται 14,7'' μπροστά από τον Οτ Τάνακ.
Η κατάταξη μετά την SS12
1. Σ. Λεμπ, Citroen, 3:16:14.1
2. Γ. Λάτβαλα, Ford, +27.0
3. Μ. Χιρβόνεν, Citroen, +1:14.1
4. Ο. Τάνακ, Ford, +1:28.8
5. Μ. Όστμπεργκ, Ford, +1:31.4
6. Χ. Βάις, Citroen, +9:02.9
7. K. Mπριν, Ford, +12:26.2
8. E. Νοβίκοφ, Ford, +13:25.1
9. Γ. Νίκαρα, Mitsubishi, +13:39.1
10. Π. Άντερσον, Proton, +15:45.5
Νικητές ειδικών
1. SS1: Λάτβαλα
2. SS2: Όστμπεργκ
3. SS3: Λεμπ
4. SS4: Νoβ;iκοφ
5. SS5: Λεμπ
6. SS6: Χιρβόνεν
7. SS7: Λάτβαλα
8. SS8: Λεμπ
9. SS9: Λεμπ
10. SS10: Σόρντο
11. SS11: Σόρντο
12. SS12: Τάνακ
0 Σχόλια