Grand Prix Ιαπωνίας_Στο ίδιο έργο θεατές(;)


Στην Ιαπωνία και την πίστα της Suzuka μεταφέρεται η Formula 1, χωρίς διακοπή, για την δέκατη έβδομη στάση του παγκόσμιου πρωταθλήματος.

Η κατάσταση του τίτλου δείχνει πως ξεφεύγει πια από τον έλεγχο της Scuderia, με τον Φέτελ να έχει απόσταση 50 βαθμών, από τον έτερο διεκδικητή Λιούις Χάμιλτον. Από τους υπολειπόμενους 125 βαθμούς, ο Γερμανός πρέπει να έχει και την τύχη με το μέρος του, καθώς ο Χάμιλτον δεν χρειάζεται καν να κερδίσει άλλη φορά φέτος για να σηκώσει τον πέμπτο του τίτλο οδηγών.

Η τροπή που έχει πάρει το φετινό πρωταθλήμα, και με τη διαφορά στην απόδοση μεταξύ της Mercedes με της Ferrari(να μένουν πίσω δηλαδή οι Ιταλοί στο Σότσι)είναι σαν να παρακολουθούμε την περσινή χρονιά, εκεί όπου πάλι στην Suzuka ο Φέτελ με μηχανικό πρόβλημα αποχαιρέτησε οριστικά τον τίτλο. Ο πιλότος της Ferrari αν φέτος θέλει να συνεχίσει να ελπίζει, θα πρέπει να μειώσει τη διαφορά από τον μεγάλο του αντίπαλο, ο οποίος...τυχαία έχει ακριβώς τους ίδιους βαθμούς με πέρυσι! 306 βαθμούς. Αυτό και θα πει σταθερότητα…

Η Ιαπωνία φιλοξενεί αγώνα, για 34η φορά στην ιστορία της, ενώ η Suzuka διοργάνωσε τις 30 από αυτές. Πρόκειται για μια από τις αγαπημένες πίστες των πιλότων καθώς είναι μια τεχνική πίστα με αλληλουχία γρήγορων στροφών σε πολλά σημεία του γύρου, ο οποίος είναι μήκους 5.807 μέτρων. Στροφές όπως η 130 R και η Spoon είναι από τις πιο απαιτητικές του πρωταθλήματος. Ο αγώνας διαρκεί 53 γύρους, ενώ το σχήμα της πίστας είναι χαρακτηριστικό, σχηματίζει τον αριθμό “8”.

Ο M. Schumacher έχει τις περισσότερες νίκες στο Ιαπωνικό GP, με έξι. Από τους εν ενεργεία πιλότους οι Χάμιλτον και Φέτελ έχουν από τέσσερις νίκες, ο Αλόνσο δυο και ο Ραϊκόνεν μια αλλά… θρυλική το 2005 όπου εκκίνησε 17ος και με στον τελευταίο μόλις γύρο πήρε την πρωτοπορία από τον Φιζικέλα που οδηγούσε για λογαριασμό της Renault.
Η Mclaren έχει τις πιο πολλές νίκες στην Άπω Ανατολή με εννέα, δυο από αυτές στην πίστα του Fuji. Η Ferrari ακολουθεί με επτά πρώτες θέσεις.

Η Pirelli, έφερε την πολύ μαλακή(supersoft), την μαλακή(soft), και την μέση γόμα(medium), καθώς στην συγκεκριμένη πίστα τα φορτία που δέχονται τα ελαστικά είναι από μεγαλύτερα στη σεζόν, ενώ η καταπόνηση διαρκεί σχεδόν σε όλο το γύρο. Λόγω της σχεδιαστικής ιδιομορφίας της πίστας, η Suzuka φθείρει τα ελαστικά ομοιόμορφα.
Οι πιλότοι της Ferrari έχουν επιλέξει τα πιο πολλά σετ supersoft γόμας, 10 στον αριθμό, ενώ αντιθέτως οι Αλόνσο, Βαντόρν της Mclaren έχουν ισομοιράσει τα σετ με μόλις 4 supersoft, 5 soft και 4 medium, τις περισσότερες. Δείτε αναλυτικότερα τον παρακάτω πίνακα:

Θα καταφέρει άραγε ο Σεμπάστιαν Φέτελ να σταματήσει τον Χάμιλτον που έρχεται με κεκτημένη ταχύτητα από το Grand Prix της Ρωσίας; Διαφορετικά, αν ο Λιούις Χάμιλτον πάρει την 6η νίκη σε 8 αγώνες τότε πιθανότατα θα είμαστε στο ίδιο έργο θεατές, με φινάλε την κατάκτηση του πέμπτου του τίτλου. Υπομονή μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες της Παρασκευής όπου η δράση ξεκινά με καιρό μάλιστα που θα έχει βροχερή διάθεση όλο το τριήμερο!

Share on Google Plus

About Κώστας Νασιάκος

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment
loading...