Grand Prix Μ. Βρετανίας_Η F1 επιστρέφει στο σπίτι της


Χωρίς διακοπή συνεχίζεται το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 και αυτό το Σαββατοκύριακο.
Πρόκειται για την πράξη νο3 του λεγόμενου triple head, τρεις αγώνες δηλαδή χωρίς την (συνηθισμένη;) διακοπή μιας εβδομάδας από αγώνα σε αγώνα.
Οι Αμερικάνοι της Liberty Media μάλλον τρίβουν τα χέρια τους, αφού οι συνεχόμενοι αγώνες έχουν βάλει φωτιά στο σκηνικό του πρωταθλήματος. Στην Αυστρία, είχαμε ανατροπή στη βαθμολογία οδηγών για 4η φορά, με τους Lewis Hamilton και Sebastian Vettel να εναλλάσσονται στην κορυφή. Να τονίσουμε πως με τη νίκη του Verstappen στην έδρα της Red Bull, για πρώτη φορά στην ιστορία της F1, τρεις ομάδες μοιράζονται από τρεις νίκες.

Σειρά έχει τώρα το Silverstone, μια θρυλική πίστα που φιλοξένησε τον παρθενικό αγώνα της Formula 1, στις 13 Μαΐου του 1950. Πρόκειται για ένα Grand Prix που φιλοξενεί αγώνα για 69η φορά και ξεκίνησε να μετατρέπεται σε διαδρομή πάνω σε ένα αεροδρόμιο που χρησιμοποιούνταν στον β’ παγκόσμιο πόλεμο ενώ στις μέρες μας, το 2010 υπέστη τις τελευταίες αλλαγές σε εγκαταστάσεις αλλά και στη χάραξη της πίστας. Είναι μια από τις αγαπημένες πίστες των πιλότων λόγω των γρήγορων στροφών ενώ οι Copse, Maggotts, Becketts και Chapel είναι από τις πιο απολαυστικές του πρωταθλήματος.

Οι οδηγοί με τις περισσότερες νίκες στη Μ. Βρετανία είναι οι Jim Clark, Alain Prost και Lewis Hamilton με πέντε. Ο πιλότος της Mercedes μάλιστα αν πανηγυρίσει την έκτη του νίκη εδώ, θα είναι για πέμπτη συνεχόμενη φορά!(μοιράζεται το ρεκόρ με τον μυθικό Jim Clark με τέσσερις). Στους κατασκευαστές πρώτη είναι η Ferrari που πανηγύρισε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου δεκαέξι φορές.

Η Pirelli, για τον Κυριακάτικο αγώνα θα έχει την πιο λεπτή έκδοση των ελαστικών της, έφερε για πρώτη φορά την σκληρή γόμα(ανοιχτό μπλε σιρίτι), μαζί με την ενδιάμεση(Medium) και μαλακή (Soft), αφού και εδώ έχει στρωθεί καινούριο οδόστρωμα. Η γόμα που θα προτιμήθηκε περισσότερο είναι η soft, αφού όλοι οι πιλότοι έχουν από 8 και πάνω διαθέσιμες. Η FIA πρόσθεσε και σε αυτόν τον αγώνα τρίτη ζώνη DRS για να αυξήσει τις μάχες στον αγώνα.

Ενδιαφέρον έχει να δούμε την αντίδραση της Mercedes που προέρχεται από τη διπλή εγκατάλειψη στο GP της Αυστρίας. Οι Ιταλοί της Ferrari πάντως δείχνουν πως έχουν στρωθεί στη δουλειά, αφού οι “κόκκινοι” ήταν από τις ελάχιστες ομάδες που δεν ταλαιπωρήθηκαν από το blistering στην Αυστρία, το μονοθέσιο της φαίνεται να είναι το πιο ευγενικό με τα ελαστικά και όπως είδαμε και στη Γαλλία με την ανάκαμψη του Vettel, μπορεί να μείνει κοντά σε προπορευόμενο μονοθέσιο και να προσπεράσει ευκολότερα. Όσο για τα Power Unit; Οι Γερμανοί δεν έδειξαν να έχουν πλεονέκτημα στον αγώνα μέχρι την στιγμή που τέθηκαν εκτός μάχης παρά την αναβάθμιση και σε κινητήρια μονάδα και σχεδιαστικά.. Θα αντεπιτεθούν αλλάζοντας και πάλι το σκηνικό; Θα ρίξει και πάλι ο Hamilton τον Vettel από την κορυφή της βαθμολογίας;

Share on Google Plus

About Κώστας Νασιάκος

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment