Grand Prix Κίνας_Βαθμολογίες, τακτική και συμπεράσματα μετά το τέλος του τρίτου αγώνα


Το πάρτι που δεν έγινε θα μπορούσε να είναι ο τίτλος του άρθρου μετά το φινάλε του αγώνα στη Σαγκάη.
Η Ferrari δεν εκμεταλλεύτηκε το lock out στην εκκίνηση, και προσγειώθηκε ανώμαλα μετά τις χθεσινές κατατακτήριες που όλοι ψάχναμε πότε ήταν η τελευταία φορά που έγινε το 3 στα 3, ότι η κόκκινοι είναι σίγουρο φαβορί κτλ κτλ. Στο σημερινό αγώνα το πράγμα στράβωσε(ξανά) στην πρώτη στροφή με τον Vettel να κλείνει απότομα προς το μέρος του Raikkonen(που είχε φύγει καλύτερα πάντως από τον Γερμανό στην εκκίνηση) πράγμα που έκανε τον Φινλανδό να χάσει γρήγορα γρήγορα δυο θέσεις. Η Ferrari που μέχρι εχτές πήγαινε με αξιώσεις για τη νίκη δείχνοντας να περνά εμπρός από την Mercedes σε δυναμική μονοθέσιου, σήμερα “ξεγυμνώθηκε”. Και ξεγυμνώθηκε από το pit wall και την στρατηγική της. Η ιταλική ομάδα άργησε χαρακτηριστικά να καλέσει τους πιλότους της για αλλαγή ελαστικών, την στιγμή που οι αντίπαλοι της κατεβάζανε τους χρόνους από τη στιγμή που περάσανε σε μέση γόμα. Ο Kimi τερμάτισε τελικά 3ος και ο Vettel 8ος αφού έτυχε να.. περνάει από δίπλα του ο Verstappen.

Η Mercedes στάθηκε τελικά με αξιοπρέπεια σε ρυθμό αγώνα(ξεπερνώντας το χθεσινό σοκ των κατατακτήριων) ενώ με undercut ο Bottas που δεν άφησε σε κανένα σημείο τον Vettel να ξεμακρύνει πάνω από 4 δεύτερα,  πέρασε πρώτος και έδειχνε να οδεύει σε μια μεγάλη νίκη. Οι κόκκινοι θα δυσκολεύονταν παρά πολύ να περάσουν και δεν τα κατάφεραν παρότι θυσιάστηκε -καταστράφηκε ο αγώνας του Kimi για να περάσει ο Vettel. O Lewis Hamilton αναλώθηκε μεν σε μάχες στις πιο πίσω θέσεις, όμως μπορούσε να φτάσει και στο βάθρο αν δεν έφερνε τα πάνω κάτω ο Gasly. Ο Βρετανός όμως πήρε την πολύτιμη 4η θέση και βαθμολογήθηκε για 28ο συνεχόμενο αγώνα κάνοντας ρεκόρ, και μειώνοντας την απόσταση που χωρίζει από τον Vettel στους 9 βαθμούς.

Όσο για την Red Bull; Πανάξια νικήτρια που ανταμείφθηκε τόσο η χθεσινή υπερπροσπάθεια της με το μονοθέσιο του Ricciardo(είχε μείνει από το turbo στο FP3) ενώ σήμερα ήταν η μόνη που τόλμησε. Οι ταύροι βάλανε αμέσως και τους δυο πιλότους της για 2η φορά στα πιτ με το που βγήκε στην πίστα το safety car, περνώντας από τη μέση στη μαλακή γόμα για 25 γύρους ακόμα μέχρι το τέλος. Οι πιλότοι της Red Bull, της Renault και τις Williams, ήταν οι μόνοι που “χρησιμοποίησαν” την έξοδο του αυτοκινήτου ασφάλειας.

Με τα φρέσκα και ταχύτερα ελαστικά ο Verstappen, αντί να τα αξιοποιήσει, αυτοκαταστράφηκε, κάνοντας βιαστικές κινήσεις για προσπέραση. Αν την γλύτωσε μια φορά με τον Hamilton, ο Ολλανδός εκβίασε το προσπέρασμα με το Vettel καταστρέφοντας και τον αγώνα του πιλότου της Ferrari. Τουλάχιστον αυτή τη φορά ανέλαβε την ευθύνη.. Ο Ricciardo από την άλλη, σταθερά, μεθοδικά και με μαεστρία κατάπινε έναν έναν τους προπορευόμενους, εκμεταλλευόμενος τα soft ελαστικα. Ο Αυστραλός πήρε μια μεγάλη νίκη, την καλύτερη του ίσως στην καριέρα του, αν και οι προηγούμενες 5 νίκες του ήταν εξίσου επεισοδιακές.

Στο φετινό πρωτάθλημα φαίνεται έως τώρα πως κανείς δεν είναι τόσο μπροστά σε ρυθμό αγώνα, η Ferrari πρέπει να βελτιώσει όλο το “πακέτο” για να επιστρέψει σε έναν τίτλο, ενώ οι πρώταθλητες δεν είναι τόσο πίσω όσο φάνηκε το Σάββατο. Να σημειωθεί πως η Red Bull άρχισε από νωρίς να μπαίνει σφήνα στις δύο ομάδες, οπότε γιατί να μην έχουμε πρωτάθλημα τριών ταχυτήτων; Επόμενη στάση του παγκόσμιου πρωταθλήματος το Μπακού, που περσινός νικητής ήταν μετά από ένα επεισοδιακό αγώνα (σωστά μαντέψατε), ο Ricciardo.
Δείτε την τελική κατάταξη και πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία οδηγών και κατασκευαστών:


Share on Google Plus

About Κώστας Νασιάκος

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment