Grand Prix Κίνας_Κατατακτήριες| Σαρωτικός ο Vettel, το 1-2 η Ferrari


Δεύτερο συνεχόμενο 1-2, έκαναν οι πιλότοι της Ferrari, θέτοντας τις βάσεις για μια ακόμη νίκη στον αυριανό αγώνα.

Οι κόκκινοι που ζούνε στιγμές.. αλλοτινής κυριαρχίας, αφού είχαν να επιτύχουν ανάλογα αποτελέσματα από την εποχή που ο M. Schumacher οδηγούσε το cavallino στις νίκες, άρχισαν από σήμερα να φανερώνουν το πόσο γρήγορα μπορούν να κινηθούν στην πίστα της Σανγκάης, και από το FP3 και έπειτα κατέλαβαν τις δυο πρώτες θέσεις. Τη χθεσινή πρώτη ημέρα δοκιμών ο Lewis Hamilton είχε τον πρώτο λόγο, αποφασισμένος να απαντήσει στην Ferrari, σε μια πίστα μάλιστα που έχει κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια, και ήταν πρώτος τόσο στο FP1, όσο και στο FP2.

Φτάνοντας στη σημερινή μάχη της pole position, τίποτα δεν προμήνυε την διαφορά μισού δευτερολέπτου που έμεινε τελικά πίσω η Mercedes. Υπό συνθήκες σχετικά χαμηλές(16 βαθμούς Κελσίου) διεξήχθησαν οι τρίτες κατατακτήριες της χρονιάς. Στο Q1 οι δυο Ferrari, με τα ultrasoft κατέλαβαν τις πρώτες θέσεις με τον Vettel να δίνει το σύνθημα. Πίσω τους βρέθηκαν οι δυο Mercedes με τον Bottas να είναι ταχύτερος του Hamilton. H Red Bull βρέθηκε στην 5η και 6η θέση με την παράσταση να κλέβει ο Daniel Ricciardo, και ειδικότερα οι μηχανικοί του. Ο Αυστραλός σε άλλη μια προβληματική διαδικασία(FP3) έμεινε με πρόβλημα στο turbo. Οι μηχανικοί της Αυστριακής ομάδας έδωσαν μεγάλη μάχη και κατάφεραν μέσα σε δύο ώρες σχεδόν να βγάλουν τον Ricciardo και να κάνει χρόνο αρκετό για να πέρασει στο Q2. O Gasly με την Toro Rosso βρέθηκε από το ζενίθ στο ναδίρ καθώς μετά το εκπληκτικό αποτέλεσμα στο Μπαχρέιν αποκλείστηκε στο Q1, εκκινώντας αύριο 17ος. Εκτός Q2 μείνανε οι δυο Sauber και τα δύο μονοθέσια της Williams.
Ο Daniel Ricciardo μετά την εγκατάλειψη του στο FP3

Στο Q2, όπου κυρίαρχο ρόλο παίζουν τα ελαστικά, αφού ο πιλότος με τα ελαστικά που θα γράψει το ταχύτερο πέρασμα του, είναι και εκείνα που θα εκκινήσει τον αγώνα, οι Ferrari και οι Mercedes είχαν την πολυτέλεια να γράψουν τους καλύτερους χρόνους με τη soft γόμα. Τώρα, οι δυο Mercedes ήταν οι ταχύτερες με τον Hamilton να γράφει τον πρώτο χρόνο, με 1.31.9. Οι υπόλοιπες ομάδες ήταν σχεδόν υποχρεωτικό για να μπούνε στο top 10 να κάνουνε τους γύρους τους με την ultrasoft γόμα. Έτσι, από τη μάχη του Q3, εκτός μείνανε οι δυο Mclaren, η μια Haas του Magnussen που υποσκελίσθηκε από τον team mate του, Romain Grosjean, στο φινάλε. Ο Ocon της Force India και ο Hartley με τη δεύτερη Toro Rosso, συμπληρώνουν την πεντάδα που αποκλείστηκε.

Στον τελικό, η μάχη για την πρώτη θέση είχε φόντο κόκκινο. Οι δυο πιλότοι της Ferrari, στην πρώτη τους προσπάθεια κάνανε ξεκάθαρο πως δεν μπορούν να απειληθούν από κανένα. Ο Kimi Raikkonen με καταπληκτικό χρόνο άφησε πίσω του τον Vettel για 150 χιλιοστά, φτάνοντας πιο κοντά από ποτέ στην κατάκτηση της pole μετά το περσινό Μονακό. Στην 2η προσπάθεια, πρώτος βγήκε στην πίστα ο Raikkonen, πράγμα που δεν συνηθίζεται από τις κορυφαίες ομάδες(συνήθως βγαίνει τελευταίος αυτός που έκανε τον καλύτερο χρόνο αμέσως πριν), ο Φινλανδός βελτίωσε και άλλο τον χρόνο του, παρόλα αυτά έχασε πολύτιμο χρόνο στον τρίτο τομέα της πίστας. Ο Seb, έκανε αλάνθαστο γύρο στην τελευταία προσπάθεια κατάφερνοντας να κλέψει την pole position για 0,087 χιλιοστά από τον team mate του.

Δείτε την αναλυτική κατάταξη:

Η Ferrari πανηγύρισε την πρώτη της pole position στην Κίνα μετά από 14 χρόνια και μάλιστα τα πράγματα φαίνονται να αντιστρέφονται καθώς η κόκκινη ομάδα έδειξε να υπερτερεί σε μια πίστα που κυριαρχεί η Mercedes. Μάλιστα ο Lewis Hamilton παραιτήθηκε από τη δεύτερη χρονομετρημένη προσπάθεια αφού ήταν μακρυά από τους χρόνους της Ferrari.

Δείτε τις διαθέσιμες γόμες ελαστικών που έχουν οι πιλότοι για τον αυριανό αγώνα


Share on Google Plus

About Κώστας Νασιάκος

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment