ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

6/recent/ticker-posts

Ad Code



 

Honda: The power of dream και στην Formula 1


Και όμως, ποιος να το πίστευε τα τελευταία τρία χρόνια πως η Honda θα έβγαζε τα φετινά χειμερινά τεστ χωρίς κανένα πρόβλημα;

Με τα όσα είχαμε δει από την γεμάτη φιλοδοξίες συνεργασία, Mclaren και Honda, το μεγάλο ερωτηματικό της νέας χρονιάς ήταν ξεκάθαρα το τι αποτελέσματα θα επιφέρει η νέα συνεργασία των Ιαπώνων με την ομάδα της Toro Rosso. Η Honda έλυσε την συμφωνία της με τη Mclaren κακήν κακώς, ενώ όλοι θυμόμαστε τα βέλη της βρετανικής ομάδας που είχαν συνεχώς στόχο τους Ιάπωνες και τους υβριδικούς κινητήρες που παρείχαν.

Η Honda λοιπόν, έφυγε και έσκυψε το κεφάλι όχι όμως από ντροπή, άλλα για να πιάσει δουλειά με την Toro Rosso, ευελπιστώντας να ανακάμψει. Οι Ιάπωνες με τη σκληρή δουλειά θέλουν να αποστομώσουν τους επικριτές τους, και πράγματι, έκαναν εντυπωσιακή αρχή και ας ήταν σε δοκιμές.

Η φετινή κινητήρια μονάδα της Honda.. Θα είναι η απάντηση στους επικριτές της Ιαπωνικής φίρμας;
Η Toro Rosso, λοιπόν συμπλήρωσε 822 γύρους στα δύο τεστ που έγιναν στην Βαρκελώνη, χωρίς προβλήματα ουσιαστικά και πραγματοποιώντας με επιτυχία τα προγράμματα που ήθελε να τρέξει. Η δήλωση όμως που προκάλεσε την μεγαλύτερη εντύπωση (αναμφισβήτητα και στην McLaren), είναι η αποκάλυψη της Honda ότι η Toro Rosso πως διένυσε όλη τη δεύτερη εβδομάδα δοκιμών με μία μόνο μονάδα ισχύος.

Η Toro Rosso ήταν μια από τις εκπλήξεις των δοκιμών και στο πρώτο τεστ η ομάδα ολοκλήρωσε περισσότερους γύρους από οποιονδήποτε άλλο, αλλά το έκανε με τη χρήση διαφορετικών μονάδων ισχύος.

Ο τεχνικός διευθυντής Toro Rosso, James Key δήλωσε:
"Έχουμε πραγματικά τρέξει με μόνο μία κινητήρια μονάδα για το σύνολο των ημερών του δεύτερου τεστ. Οι δοκιμές κύλησαν σχεδόν άψογα, εκτός από ένα μικρό θέμα προς το τέλος όπου σταματήσαμε το αυτοκίνητο για προφύλαξη και να δούμε το θέμα με περισσότερες λεπτομέρειες, μη ρισκάροντας επιπλέον κίνδυνο αξιοπιστίας.

"Δεδομένου ότι ήμασταν κοντά στην ολοκλήρωση του προγράμματος μας ούτως ή άλλως, θεωρήσαμε ότι ήταν καλύτερο να περάσουμε λίγο χρόνο σε αυτό, αλλά αλλιώς τα πάντα μαζί τους(την Honda) έχουν τρέξει άψογα".

Kάτι που επιβεβαιώθηκε και από τον επικεφαλής του προγράμματος F1 της Honda, Toyoharu Tanabe, ο οποίος δήλωσε επίσης πόσο καλά πήγε η συνεργασία με την Toro Rosso:

"Χρησιμοποιήσαμε την ίδια μονάδα ισχύος σε όλη το δεύτερο τεστ. Ως εκ τούτου, ήταν απογοητευτικό το γεγονός ότι εντοπίσαμε μια ανωμαλία στα δεδομένα της PU προς το τέλος των δοκιμών και αποφάσισαμε να σταματήσουμε καθώς δεν θα υπήρχε αρκετός χρόνος για να διερευνηθεί πλήρως η κατάσταση και να βγει ξανά το αυτοκίνητο.

"Συνολικά, τα αποτελέσματα των χειμερινών δοκιμών ήταν ικανοποιητικά, καθώς κατορθώσαμε να περάσουμε σχεδόν όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος μας, αποκτώντας έτσι πολλά χρήσιμα στοιχεία. Εξίσου σημαντικό, ήταν οι πρώτες οκτώ ημέρες που εργαζόμασταν σε μια πίστα αγώνων μαζί με τον Toro Rosso για πρώτη φορά. Η σχέση μας ήταν πολύ ανοικτή και ειλικρινής και η επικοινωνία ήταν αποτελεσματική μεταξύ όλων μας. Είναι μόνο η δοκιμές, αλλά ήταν μια ιδανική εκκίνηση και τώρα προσβλέπουμε να αγωνιστούμε μαζί στη Μελβούρνη. "

Μόνο οι Ferrari και Mercedes ολοκλήρωσαν περισσότερους γύρους και το γυρολόγιο της Toro Rosso ήταν σταθερό. Ως αποτέλεσμα, η ομάδα έχει αναθεωρήσει πραγματικά τους στόχους της για τον πρώτο αγώνα. Αρχικά, η ομάδα περίμενε ότι η Μελβούρνη θα είναι ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο, τώρα μπαίνει στην σεζόν με στόχο να μαζέψει μερικούς βαθμούς.

Αν συνεχιστεί να αποδίδει με αυτή η σταθερότητα η νέα συνεργασία και έρθουν και αποτελέσματα τότε ναι, φαίνεται όλο και περισσότερο ότι η McLaren είχε μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για αυτά τα τρία απογοητευτικά χρόνια.. Έτσι η ιαπωνική φίρμα θα έχει το δικαίωμα να ονειρεύεται την ενδεχόμενη συνεργασία με την Red Bull, και διεκδικώντας έτσι ξανά τίτλο στην κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ. Με αυτό το όνειρο επέστρεψε έτσι και αλλιώς. The power of dream και στην F1, μας διδάσκουν οι Ιάπωνες..

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

 




Ad Code