Haas-Maserati από το 2018; - sportsnewsgreece

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Κυριακή, 10 Δεκεμβρίου 2017

Haas-Maserati από το 2018;


Ο Marchionne και το Gruppo FCA πέρασε για τα καλά στην αντεπίθεση. Μήπως όμως υπάρξει και συνέχεια;

 Όπως έγινε γνωστό το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Alfa Romeo επιστρέφει στη Formula 1 το 2018 με την ομάδα της Sauber μετά από μια απουσία τριών δεκαετιών. Τώρα οι φήμες θέλουν και την Maserati να εισχωρεί στην F1 κατά τον ίδιο τρόπο, με την ομάδα της Haas.- Που ήδη  χρησιμοποιεί κινητήρα και τεχνογνωσία της Ferrari.

Και οι δύο μάρκες είναι μέρος της αυτοκρατορίας Fiat Chrysler Automobiles. Ο Sergio Marchionne, πρόεδρος της FCA και της ομάδας της Ferrari στην F1, επιβεβαίωσε ότι το όνομα της Alfa Romeo επανέρχεται, αλλά με δηλώσεις του, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να συμβεί κάτι αντίστοιχο και με την Maserati και μια παρόμοια συμφωνία θα μπορούσε να θέσει το θρυλικό εμπορικό σήμα της Maserati στη Haas το επόμενο έτος.
Ένα από τα project που ήδη κυκλοφορούν στο διαδίκτυο

"Είναι δυνατόν η ομάδα της Haas να μετατραπεί σε κάτι άλλο από αυτό που έχουμε σήμερα;" Ο Marchionne δήλωσε στο PlanetF1.com το Σαββατοκύριακο.
"Η απάντηση είναι δυνητικά ναι. Είμαστε ακόμη πολύ μακριά από συζητήσεις  για το θέμα αυτό, αλλά είναι δυνατό", πρόσθεσε. "Θα δούμε, ο χρόνος θα το πει."

Η Maserati ήταν μία από τις πρώτες ομάδες που συμμετείχαν στη Formula 1. Κέρδισε δύο παγκόσμια πρωταθλήματα με τον Juan Manuel Fangio το 1954 και το 1957 στο θρυλικό μονοθέσιο της 250F. Το ίδιο αυτοκίνητο είδε τη Μαρία Τερέζα ντε Φλιλιπής να γίνετε η πρώτη γυναίκα που συμμετείχε στη Formula 1 το 1958.
Η πιο πρόσφατη επίσημη συμμετοχή της Maserati στη Formula 1 ήταν ως προμηθευτής κινητήρων στην ομάδα της βρετανικής Cooper στη δεκαετία του 1960. Συμμετείχε επίσης στην κούρσα 24 ωρών της Indianapolis 500 και του Le Mans. Πιο πρόσφατα είχε συνδεθεί με μια πιθανή κίνηση στη Formula E.
Ο Juan Manuel Fangio οδηγώντας την Maserati την ρομαντική εποχή των 50's

Από την άλλη, μέχρι σήμερα, η Haas έχει σε μεγάλο βαθμό αυτοχρηματοδοτηθεί από τον δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία και ιδιοκτήτη Gene Haas. Μία χορηγία τίτλου με την Maserati θα μπορούσε να ενισχύσει τα ταμεία της ομάδας κατά περίπου 20 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Τα περισσότερα από αυτά τα χρήματα θα οδηγούσαν ίσως απευθείας στην Ferrari ως πληρωμή για τους κινητήρες που θα προμηθευτούν.
Σε αντάλλαγμα, η Ferrari θα περιμένει πιθανότατα να βάλει “δικούς” της πιλότους ώστε να ψηθούν και να δείξουν το ταλέντο τους.

Τι κρύβεται πραγματικά όμως πίσω απ αυτές τις κινήσεις; Ξαφνικά ο πρόεδρος του FCA ένιωσε νοσταλγία για το ένδοξο παρελθόν των Ιταλών στην F1; Προτιμούν οι δύο φίρμες μια τόσο γρήγορη διασύνδεση με το σπορ; Και αν αποτύχουν; Αυτά μάλλον είναι ερωτήματα που έχουν ξεπεραστεί καθώς η φαινομενική προσπάθεια της Ferrari να σχηματίσει μια ευρύτερη ομάδα, με άλλες δύο άμεσα εξαρτημένες, θα της δώσει ένα ισχυρό συν στις διαπραγματεύσεις με τη Liberty Media, ιδιοκτήτες της Formula 1 για τη μελλοντική κατεύθυνση του αθλήματος.

Ο Marchionne έχει απειλήσει επανειλημμένα ότι θα βγάλει τη Ferrari από το άθλημα αν δεν υπάρξει επανάληψη των προτάσεων-συζητήσεων για τους κανονισμούς κινητήρων του 2021.

Πηγή: gptoday.com
Επιμέλεια: Κώστας Νασιάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post Top Ad

Responsive Ads Here