Renault F1: Τελείως διαφορετικό το μονοθέσιο για το 2018


Οι ιθύνοντες της αγωνιστικής ομάδας F1 της Renault κάνανε δηλώσεις αναφορικά με τον σχεδιασμό του νέου μονοθεσίου.
Χαρακτηριστικά, μιλήσαν για ένα "εντελώς νέο αυτοκίνητο" για τη σεζόν Formula 1 του 2018, παρά τη σχετική σταθερότητα στους τεχνικούς κανονισμούς.

Εκτός από την εισαγωγή του Halo, υπάρχουν μόνο ασήμαντες αλλαγές στους αεροδυναμικούς κανόνες μετά από την αναθεώρηση του 2017.

Όμως, η Renault θέλει να επιταχύνει την πρόοδο της και να πρωταγωνιστήσει, έτσι, σχεδιάζει να ρισκάρει κάνοντας μεγάλες αλλαγές για το επόμενο έτος.
Οι εργασίες για το μονοθέσιο του 2018, συνεχίζονται εδώ και αρκετό καιρό, με την ομάδα να σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στο Grand Prix της Βραζιλίας για την αξιολόγηση και δοκιμή των ιδεών-καινοτομιών.

"Πραγματοποιούμε μεγάλη πρόοδο στο Enstone και στο σημείο όπου βρίσκεται η βάση μας", δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής Renault, Nick Chester, για την πρόοδο της ομάδας το επόμενο έτος.
"Είναι ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο, παρά τον σχετικά χαμηλό αριθμό κανονιστικών αλλαγών.
"Έχουμε μάθει πολλά σχετικά με το αεροδυναμικό πακέτο και την ισορροπία ενός αυτοκινήτου που χτίστηκε στους κανονισμούς του 2017, οπότε το αυτοκίνητο πρέπει να αποτελεί ένα ισχυρό βήμα προς τα εμπρός.
"Θα κάνουμε μερικές αεροδυναμικές δοκιμές στα Free Practice στη Βραζιλία με μια ποικιλία πακέτων που θα βοηθήσουν στην όλη προετοιμασία για το 2018".

Οι κινητήρες της Renault όμως, υπέστησαν σειρά προβλημάτων αξιοπιστίας στο Μεξικό, όπου ο οδηγός της ομάδας, Nico Hulkenberg, ο Daniel Ricciardo του Red Bull και ο Brendon Hartley της Toro Rosso-όλοι με κινητήρες Renault-δεν κατάφεραν να τερματίσουν.
Ο Nick Chester, στα αριστερά, τεχνικός διευθυντής και στα δεξιά ο Cyril Abiteboul, διευθύνων σύμβουλος της Renault F1

Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Cyril Abiteboul, δήλωσε ότι υπάρχει "σαφής πρόθεση" να ξεπεράσουμε γρήγορα αυτή την "απαράδεκτη" αποτυχία.

"Το Μεξικάνικο Grand Prix ήταν ιδιαίτερα δύσκολο με μια σειρά απαράδεκτων μηχανικών προβλημάτων και έχουμε τη σαφή πρόθεση να πάρουμε γρήγορα και δυνατά μέτρα", δήλωσε.
"Οι ιδιαιτερότητες του Μεξικού εντόπισαν τις αδυναμίες μας, αλλά σαφώς δεν επιτύχαμε στην εξισορρόπηση των επιδόσεων και της αξιοπιστίας.
«Η απόδοση του κινητήρα μας έχει φθάσει πολύ ψηλά φέτος, καθώς τα αποτελέσματα στον αγώνα επιβεβαιώνουν · πρέπει τώρα να βρούμε αξιοπιστία τόσο για εμάς όσο και για τους πελάτες μας, ακόμη και αν ο Max [Verstappen] κέρδισε με υπέροχo τροπο στο Μεξικό.
"Η ομάδα παραμένει σίγουρη και ενωμένη, και αυτό είναι απαραίτητο για τη διατήρηση της προόδου μέχρι το τέλος της σεζόν, αλλά και για τις προετοιμασίες μας για το 2018.
«Έχουμε τα μέσα, ο οργανισμός μας είναι σταθερός, ισχυρός και ικανός».

Πηγή: autosport.com
Επιμέλεια: Κώστας Νασιάκος

Share on Google Plus

About Κώστας Νασιάκος

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment